Lectură de 19 minute

05 Nov 2023 - Interviuri și Analize

Black Friday 2023: lista companiilor care au dat startul campaniilor de reduceri

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Așa cum ne-am obișnuit în fiecare an, toamna se numără bobocii, dar și campaniile de Black Friday. Iată lista companiilor care au dat startul reducerilor, dar și cât durează campaniile acestora. 

Sursa foto: Pixabay.com

  • eMAG Black Friday 2023 este organizat anul acesta pe 10 noiembrie. Vă prezentăm mai jos informații despre ediția de anul acesta a Black Friday la eMAG, precum și produsele speciale pe care retailerul le are în campanie.

2,8 milioane de oferte, reduceri de peste 390 de milioane de lei

De Black Friday, pe 10 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse:

• 2 milioane de produse cosmetice și de îngrijire personală
• 300.000 de electrocasnice mici
• 80.000 de televizoare
• 250.000 de smartphone-uri și gadgeturi
• 80.000 de laptopuri și echipamente IT
• 80.000 de frigidere și mașini de spălat
• 500.000 de produse fashion
• 500.000 de produse pentru casă și grădină

Produse speciale:

• Peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50%
• Până la 50% reducere la pachete de înfrumusețare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă)
• Până la 60% reducere la 39.000 nopți de cazare în România
• Peste 10 kg de aur
• 131 mărci auto-moto, 100 mărci de mașini, 27 mărci de motociclete, dar și scutere, ATV, Jetski, barcă cu motor
• Peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri
• Ceasuri și bijuterii de lux

  • evoMAG a dat startul pe 27 octombrie celui mai mare Black Friday de până acum și oferă discount-uri de până la 75%, la peste 330.000 de produse, dublând anul acesta, față de anul trecut, numărul de produse aflate la reducere în campania de Black Friday 2023.

Totodată, este pentru prima oară când evoMAG organizează campania de Black Friday și în afara țării, mare parte din produsele evoMAG disponibile în cel mai important marketplace din Ungaria și Bulgaria beneficiind de reduceri mai mari în această perioadă.

Pentru această ediție, Flanco a pregătit reduceri la toate categoriile de produse. Pe parcursul celor 5 săptămâni ale campaniei, retailerul va actualiza periodic stocurile și va adăuga noi produse în oferta de Black Friday. Pe rafturile sale fizice și virtuale vor fi disponibile smartphone-uri de la 299 lei, televizoare cu diagonală de 81 cm de la 399 lei, aspiratoare robot de la 599 lei, laptopuri și mașini de spălat de la 899 lei.

Discounturile oferite de Black Friday pot ajunge chiar și până la 50% la produsele din categoria băuturi, copii, gătit & veselă. Laptopurile, telefoanele, tabletele și smartwatch-uri vor avea o reducere de până la 30%, la fel ca produsele din categoria gaming, mobilier și bricolaj. Categoria beauty, curățenie, electrocasnice mici și mari, dar și categoriile de vehiculele electrice, sport și voiaj vor vor avea prețurile reduse de până la 40%. Televizioarele și produsele audio-video vor beneficia de o reducere de până la 20%.

Citeste si:
my Geisha lansează prima campanie de Crăciun din România, generată cu ajutorul inteligenței artificiale
my Geisha lansează prima campanie de Crăciun din România, generată cu ajutorul inteligenței artificiale

Anul acesta, prețurile ochelarilor de soare încep de la 1 leu. Pentru purtătorii de ochelari de vedere, compania a pregătit și pachete speciale de ochelari de vedere cu prețuri de la 249 lei. Prețurile lentilelor de contact de vedere lunare pornesc de la 59 lei, iar soluțiile și accesoriile vor avea prețuri începând de la 1 leu.

Robert Berza, CEO Fashion Days, precizează că vor fi cele mai multe reduceri din an, reduceri de până la 80%. Aceasta adaugă că peste 70% din produse vor avea cele mai bune prețuri din an. În total, peste 2 milioane de articole vor fi la reducere.

Campania se desfășoară în cele 100 magazine ale lanțului, din 30 orașe din România, cât și în magazinele online, optiblu.ro și optiplaza.ro, inclusiv aplicațiile mobile, unde clienții pot alege produse de la peste 100 branduri renumite. În ofertă se găsesc ochelari de soare Polaroid de la 10,5 lei, rame Guess de la 89.7 lei, rame HUGO de la 164.7 lei sau ochelari de soare Jimmy Choo de la 269 lei. Pe lângă cele enumerate mai sus, printre cele mai populare mărci care vor fi prezente în ofertă se numără, Ray Ban, Tom Ford, Dolce & Gabanna, Christian Dior, Tommy Hilfiger, Furla, Moschino, Carolina Herrera, Fossil, Carrera și multe altele.

  • Vegis.ro, companie în comercializarea online a produselor organice și naturale, a pregătit între 10 și 12 noiembrie, reduceri de până la 90% la peste 3000 de produse. Cu prețuri începând de la 3 lei, în limita stocului disponibil, din oferta Black Friday vor face parte produse din toate categoriile pe de site, respectiv: suplimente și remedii apicole, alimente și produse bio, cosmetice naturiste, produse pentru casă, dar și remedii și uleiuri esențiale.

Nu lipsesc din reduceri nici produsele din top vânzări cum ar fi gama de dulcețuri Bun de Tot, pasta de arahide Sanovita, gama Biseptol de la Dacia Plant sau produsele din gama Niavis, Fares ori Doppel Herz.

  • Complice.ro, curator și furnizor de experiențe pentru persoane fizice și companii, va derula în weekendul 10-12 noiembrie campanii de Black Friday și anunță reduceri de până la 30% la experiențele din portofoliu.

Sub umbrela #ExperiențeNuLucruri, din oferta de Black Friday din acest an vor face parte pachete experiențiale din categoria gourmet, beauty și relaxare, marcate corespunzător pe site, cu discount-uri între 10-20%. Workshop privat de cocktail online, degustare premium de whiskey, cafea ori ciocolată sau tratament corporal spa cu aloe vera și lavandă sunt doar câteva dintre experiențele pe care clienții Complice.ro le pot accesa la prețuri reduse în perioada 10-12 noiembrie.

La acestea, se adaugă și pachetele FlexiBox care oferă posibilitatea destinatarului de a-și alege experiența dorită, dintr-o selecție de experiențe din categorii diverse: adrenalină, off-road, gourmet, relaxare, workshopuri, ateliere etc, într-un buget predefinit. În oferta de Black Friday vor intra cele mai populare pachete Flexibox, cum ar fi Awesome Box, Her Box, His Box, Love Box, Petite Box sau Legendary Box și vor avea reduceri de până la 30%, în perioada 10-12 noiembrie.

În cadrul campaniei de Black Friday, pachetul Awesome Box care conține peste 45 de opțiuni de experiențe din care destinatarul și-o alege pe cea dorită, va putea fi achiziționat cu 320 lei, în timp ce Petite Box va avea prețul promoțional de 84 lei.

  • Floria.ro pregătește pentru Black Friday reduceri de până la 50% la produse de sezon, la o parte din produsele din top vânzări și la produse speciale, cum ar fi buchete de trandafiri, sau de hortensii, aranjamente în cutie și produse speciale, precum pachetul Cucereste-o, compus din 3 buchete de trandafiri, cu 3 livrări succesive.

Prețurile promoționale cu discount-uri de până la 50% vor fi valabile trei zile, în perioada 10-12 noiembrie. Cu toate acestea, clienții care plasează comenzi în perioada 10-12 noiembrie își pot alege data de livrare oricând, în următorul an, începând cu 10 noiembrie. Reducerile vor fi aplicate la mai multe produse marcate corespunzător pe site, iar clienții fideli vor avea acces la promoțiile din cadrul campaniei de Black Friday începând de joi, 9 noiembrie.

Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma Floria.ro asigură discreție totală, felicitare cadou gratuită, livrare de luni până duminică, națională sau internațională. Livrarea este gratuită în peste 100 de localități din România.

  • Produsele din gama Niavis incluse în campania Black Friday pot fi achiziționate prin intermediul partenerilor, printre care Vegis, Farmacia Tei, Farmacia Doctor Max, Emag și mulți alții.

Suplimente alimentare, ulei, făină sau fulgi de cocos, scorțișoară, sare celtică, fulgi de ovăz, matcha, spirulină, uleiuri esențiale, ceaiuri, condimente și multe alte produse naturiste alimentare sunt doar câteva dintre produsele Niavis care au intrat în pregătirea campaniei de Black Friday și vor avea reduceri consistente prin intermediul magazinelor partenere.

  • Ikanos, platforma de fit-tech care abordează slăbitul ca și proces holistic și combină coaching-ul de nutriție cu managementul emoțiilor și tehnologia, susținând astfel schimbările permanente ale stilului de viață anunță un discount de 65% la produsul vedetă „Challenge de transformare” care începe pe 20 noiembrie și durează 10 săptămâni.

Astfel, programul personalizat de slăbit sănătos și pe termen lung Ikanos este disponibil în aplicațiile mobile Ios și Android, se desfășoară sub forma unui challenge de transformare, iar clienții înscriși în program primesc un plan alimentar flexibil, rețete delicioase, program zilnic de mișcare, suport pe chat-ul aplicației mobile, înregistrarea zilnică a progresului, dar și acces la grupul tuturor participanților la challenge.

Prețul de listă pentru programului „Challenge de Transformare” care va avea loc în perioada 20 noiembrie- 28 ianuarie este 700 lei. În perioada 10-12 noiembrie, în cadrul campaniei de Black Friday, programul personalizat de slăbit sănătos și sustenabil pe termen lung va fi disponibil pe site cu discount de 65%, respectiv 245 lei.

  • Workspace Studio, companie specializată în soluții design si amenajari de birouri de înaltă calitate si Certified Dealer al grupului MillerKnoll în România, a pregătit 24 de ore de reduceri de Black Friday. Singura ocazie din an în care scaunele ergonomice sunt disponibile cu reduceri consistente, campania se va desfășura vineri, 10 noiembrie, începând cu miezul nopții și va dura 24 ore. În campanie sunt incluse o selecție de modele de scaune ergonomice cu prețuri cu până la 50% mai mici.

Vedetele din acest an rămân scaunele Herman Miller, cu modele de vârf în ergonomie din întreaga lume, care vor beneficia de un discount până la 50%. Li se adaugă scaunele ergonomice Knoll, modelele Generation și K-task.

  • DualStore.ro, magazin online de telefoane și gadgeturi și producătorul trotinetelor și bicicletelor electrice iSEN, intră în Black Friday 2023 cu reduceri de până la 90%. Magazinul online are un stoc de peste 15.000 de produse în campania de vânzări pe care o derulează în perioada 10-12 noiembrie.

Circa 90% din produsele incluse de DualStore.ro în campania de Black Friday vor fi livrate în 1-3 zile la nivel național.

  • Campania Black Friday JYSK are loc între 9 și 19 noiembrie 2023, aceasta incluzând atât cele 137 de magazine JYSK din România cât și magazinul online, JYSK.ro.

Reducerile ajung până la 70% la produse din categoriile perne din spumă, prosoape, saltele și saltele superioare, plăpumi și draperii.

De asemenea, la achiziționarea a minim două produse din campania Black Friday din magazinele fizice, clienții vor primi reducere de 25% la colecția de elfi de Crăciun și luminițe de Crăciun.

Printre cele mai căutate produse Kärcher în acest an s-au numărat mopurile electrice, aspiratoarele robot și aspiratoarele verticale. Deși în anii trecuți tendințele sezoniere influențau vânzările aparatelor de spălat cu presiune (produs original Kärcher), în 2023, interesul consumatorilor pentru acestea este vizibil crescut, indiferent de anotimp. De asemenea, datele companiei arată că aspiratoarele pentru geamuri devin din ce în ce mai populare în rândul românilor.

  • Sabon organizează campania de Black Friday în weekendul 10 - 12 noiembrie, cu reduceri de până la 25%.

De curând, Sabon a dat startul numărătorii inverse până la Crăciun și a lansat Calendarul Advent.

Produse de îngrijire a pielii, produse de baie sau de corp pentru fiecare zi ce precede Crăciunul se află în spatele celor 24 de ”uși”.

  • Brandul de ciorapi de damă Laura Baldini a pregătit în luna noiembrie reduceri de până la 50% pentru produsele sale, incluse în campaniile de Black Friday și listate în propriul magazin online – www.laurabaldini.ro. Compania Logitrade, care dezvoltă acest brand pe piața locală, anunță promoții și pentru categoria cosmeticelor organice și vegane, o linie nouă de business.

Printre categoriile incluse în oferta de Black Friday se află și multe produse deja consacrate în piață - precum ciorapii pentru femei „Elegante” și „Glamour” sau ciorapii blănoși și lenjeria modelatoare, cât și unele produse dedicate publicului masculin.

  • Farmec, producător român de cosmetice, anunță promoții și oferte speciale în cadrul campaniei Black Friday Fever. Reducerile sunt valabile atât în magazinul online farmec.ro, cât și în rețeaua de magazine fizice Farmec și Gerovital din întreaga țară.

Selecția de produse pentru campania Black Friday Fever s-a realizat pe baza preferințelor și nevoilor de îngrijire specifice consumatorilor. Astfel, cele mai mari reduceri din an vor fi aplicate la o selecție importantă de produse din toate categoriile principale: ten, păr, corp și make-up.

  • Printre surprizele și noutățile comerciale de anul acesta, de Black Friday, în perioada 10-12 noiembrie a.c, Nemira îi provoacă pe cititori să aleagă Mystery Box, un concept dedicat celor care vor să descopere noi titluri și autori.

Vineri, 10 noiembrie, de la miezul nopții și până la 7 dimineața, cititorii sunt așteptați pe site-ul nemira.ro la un eveniment de shopping care aduce și beneficii la coșul de cumpărături pe baza unui cod de reducere.

  • IT-SH.ro, jucător cheie pe piața calculatoarelor second-hand din România, pregătește reduceri importante la o gamă variată de produse din ofertă, cu ocazia Black Friday. Reducerile în magazinul online oferă posibilitatea de a cumpăra produse cu până la 75% mai ieftine decât prețul obișnuit, în perioada 9 – 19 noiembrie 2023.

De Black Friday, IT-SH.ro pregătește și lichidări de stoc, cu ocazia lansării brandului propriu PRO GAMING. Astfel, clienții vor putea achiziționa la prețuri extrem de competitive o gamă variată de coolere, carcase de gaming și SSD-uri.

  • Retailerul de fotolii pentru masaj Komoder a lansat campania de Black Friday pe toate piețele europene unde este prezent, inclusiv în România. În această perioadă, reducerile pentru unele produse vor fi chiar și de 50% și se vor aplica atât în propriile showroom-uri, cât și în magazinul online.

Startul va fi dat în România, în weekendul 10 - 12 noiembrie, pentru ca în celelalte țări unde Komoder are magazine deschise (Bulgaria, Ungaria, Franța, Spania, Marea Britanie, Austria, Olanda și Italia), campania de Black Friday să fie programată pentru weekendul 24 - 26 noiembrie.

  • Tazz lansează în perioada 10-12 noiembrie campania Bank Friday prin care redefinește experiența de cumpărături de Black Friday – de la shopping, la investiții pentru poftele zilnice. Oferta Tazz Bank Friday include două categorii de vouchere valabile pentru comenzi în aplicație cu reduceri de până la 80% care transformă o singură achiziție într-o investiție în pofte, cu beneficii până la finalul anului.

Voucherele din campanie se vor regăsi în categoria Tazz Bank Friday din aplicație, disponibile pentru cumpărare începând cu 10 noiembrie 2023, de la primele ore ale dimineții și au valabilitate până pe 31 ianuarie 2024.

  • În perioada 10-12 noiembrie, Miniprix.ro transformă Black Friday în Green Friday. Prin această inițiativă, Miniprix îi încurajează pe cei care doresc să achiziționeze noi piese vestimentare să renunțe la o parte din garderoba mai puțin purtată.

Campania se va desfășura atât online, pe site-ul Miniprix, cât și fizic, la magazinul Miniprix Otopeni, unde va avea loc evenimentul special „Schimb de haine”. Inițiativele se desfășoară sub umbrela Green Friday, o campanie de conștientizare a consumerismului și a achizițiilor excesive de îmbrăcăminte și încălțăminte.

  • În perioada 10 – 12 noiembrie 2023, Auchan a pregătit cu ocazia Black Friday sute de reduceri și oferte avantajoase pentru clienții din întreaga țară, disponibile în magazine, dar și o gamă largă exclusiv online, pe auchan.ro.

Pe lângă super discounturile la produsele preferate, retailerul oferă și extra-beneficii pentru posesorii cardului MyCLUB Auchan. Astfel, în pregătirea cumpărăturilor pentru sărbători, clienții Auchan primesc 50% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la achiziționarea brazilor artificiali și a instalațiilor marca Actuel, precum și la toată gama de jucării.

  • Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, anunță reduceri de până la 40% pentru o selecție de peste 250 de produse incluse în campania de Black Friday din acest an.

Prin campaniile pe care le derulează, în orice moment din luna noiembrie, în platforma Freshful sunt disponibile la ofertă peste 1.000 produse, inclusiv cele din Black Friday.

  • A început și Black Friday 2023 la eMAG, cel mai așteptat eveniment de shopping din an. eMAG vine și anul acesta cu produse în ediție limitată, precum mașini, ceasuri sau bijuterii de lux, case, dar și experiențe deosebite.
  • Supermarketul online Sezamo anunță lansarea Green Week. Spre deosebire de evenimentele tradiționale Black Friday, cunoscute pentru încurajarea consumerismului excesiv, Green Week sărbătorește Pământul și evidențiază angajamentul Sezamo pentru un viitor mai sustenabil pentru toți.

Sezamo a redus prețurile la zeci de produse Eco la nivelul produselor obișnuite din supermarket, asigurându-se că opțiunile alimentare de înaltă calitate și prietenoase cu mediul, sunt accesibile pentru toți consumatorii. Prin achiziționarea de produse locale, Sezamo reduce amprenta de carbon asociată transportului alimentelor, susținând furnizorii și fermierii locali.

  • Așteptat cu nerăbdare de către toți pasionații de design interior, Black Friday la Homelux vine reduceri de până la 90% la toate produsele. Și asta nu e tot! Toți clienții care cumpără în această perioadă primesc un voucher-cadou de 10% reducere valabil în februarie 2024.

Cele mai atractive reduceri, de până la 90%, le întâlnim la categoria Corpuri de iluminat, care dispune de o gamă diversă de modele, pentru toate nevoile și preferințele. Urmează categoriile Decorațiuni și Servire masă (până la -80%), Covoare (până la -75%) și Mobilier (până la -60%). Nu lipsește nici categoria Mobilier terasă, unde regăsim reduceri de până la 50% la mese și scaune pentru exterior, ghivece și jardiniere.

  • Didactica Publishing House, editură cu peste 19 ani vechime pe piața din România, cu un portofoliu de peste 2500 de cărți și jocuri educaționale, a organizat campania de Black Friday în perioada 6-12 noiembrie, timp în care oferă discounturi de 20-60% la întregul portofoliu, inclusiv noutăți și oferta de Crăciun, dar și reduceri suplimentare abonaților, în baza unui cod special.

După primele 3 zile de campanie, cele mai căutate categorii – pe segmentul copii - au fost cărțile și jocurile ce tratează subiectul emoțiilor, cum ar fi colecția Emoțiile lui Noni, colecția Ema și Eric, semnată de Ioana Chicet-Macoveiciuc, dar și noutățile de sezon, cum sunt cărțile de Crăciun.

Atu Tech (a2t.ro) derulează anul acesta cel mai mare eveniment de shopping organizat până acum, cu peste 150.000 de produse aflate la reducere. Campania de Black Friday 2023 are loc pe a2t.ro până pe 30 noiembrie.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Black Friday 2023: lista companiilor care au dat startul campaniilor de reduceri