Lectură de 2 minute

10 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Cadouri ”sănătoase” pentru copii de sărbători? Reduceri de până la 60% la editura DPH

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Didactica Publishing House, editură cu peste 19 ani vechime pe piața din România, cu un portofoliu de peste 2500 de cărți și jocuri educaționale, a organizat campania de Black Friday în perioada 6-12 noiembrie, timp în care oferă discounturi de 20-60% la întregul portofoliu, inclusiv noutăți și oferta de Crăciun, dar și reduceri suplimentare abonaților, în baza unui cod special. 

Sursa foto: DPH

După primele 3 zile de campanie, cele mai căutate categorii – pe segmentul copii - au fost cărțile și jocurile ce tratează subiectul emoțiilor, cum ar fi colecția Emoțiile lui Noni, colecția Ema și Eric, semnată de Ioana Chicet-Macoveiciuc, dar și noutățile de sezon, cum sunt cărțile de Crăciun.

La fel de căutate au fost și enciclopediile și cărțile non-fiction, mai ales noutățile editurii, titluri precum 100 de lucruri de știut despre arhitectură, Botanica ilustrată, Zoologia ilustrată, dar și titluri consacrate precum Marea carte cu întrebări sau colecția Pas cu Pas, o colecție de cărți atipice ce se desfășoară pe o lungime de 2 metri.

Pe categoria adulți, cele mai căutate au fost cărțile de parenting și dezvoltare personală. Printre titlurile – vedetă ale acestei campanii se numără Îmi ajut copilul să fie atent sau Cum să înțeleg emoțiile copilului meu.

Comanda medie în această perioadă a crescut de la 3-4 titluri la 5-8 titluri, pe fondul reducerilor oferite, cele mai mari din an.

„Observăm cu bucurie de la an la an o creștere în numărul de cărți comandate cu scopul evident de a fi dăruite în perioada următoare, de Moș Nicolae, respectiv de Crăciun, iar aceasta este o dovadă clară că părinții își doresc ca lectura să se numere printre preocupările constante ale copiilor. Este și unul dintre motivele pentru care oferim reduceri atât de mari în această perioadă, inclusiv la noutăți”, au precizat reprezentanții editurii DPH.

Didactica Publishing House (DPH) are o experiență de peste 19 ani pe piața educațională din România și deține un portofoliu de peste 2.000 de titluri - cărți și jocuri educaționale cu adresabilitate din primele luni de viață ale copilului. Misiunea Didactica Publishing House este aceea de a promova lectura și educația în general cu ajutorul resurselor educaționale – cărți sau jocuri - formale și non-formale, astfel incât să trezească interesul și curiozitatea copiilor.

Citeste si:
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cadouri ”sănătoase” pentru copii de sărbători? Reduceri de până la 60% la editura DPH