18 Iulie 2019 • Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, continua sa electrizeze prin culoare ritmurile festivalului Electric Castle. Pentru al treilea an consecutiv, brandul Gerovital este alaturi de...
12 Iulie 2019 • Pentru fiecare PET adus la Royal Bank of Plastic - statiile de colectare selectiva de langa Royal Market si Eco Stage, Lidl va dona cate 1 leu pentru renovarea castelului Banffy. Initiativa face...
10 Iunie 2019 • Lidl`s Electric Kingdom a continuat sa se dezvolte impreuna cu cei care merg an de an la castelul Banffy de la Bontida. Astfel, devenind o comunitate cu aceleasi valori, Lidl a provocat publicul...
31 Mai 2019 • Programul are ca scop principal atragerea copiilor la scoala prin oferirea unei mese calde, chiar in cadrul unitatii de invatamant. Totodata, pentru imbunatatirea rezultatelor la invatatura, dupa...
12 Iunie 2018 • Lidl este pentru al doilea an consecutiv partener strategic al Electric Castle. Retailerul ii pregateste pe fanii festivalului pentru o experienta de neuitat intre 18-22 iulie, pe domeniul...
21 Mai 2018 • Centrul comercial AFI Cotroceni a lansat campania “AFI Mai Cool” in desfasurare pana pe 10 iunie. Conceptul campaniei are in centru semnul luminos amplasat in zona patinoarului. In...
15 Septembrie 2017 • Retailerul Lidl Romania a investit 70.000 euro in modernizarea scolii din Bontida din judetul Cluj, localitatea unde este gazduit festivalul Electric Castle, la care compania a fost partener...
14 Iunie 2017 • Pentru 2017 Lidl pregateste participantilor de la Electric Castle o colectie speciala de imbracaminte. Incepand de joi, 15 iunie, clientii retailerului pot alege haine potrivite pentru...