Lectură de un minut

21 Mai 2018 - Știri și Noutăți

Abonează-te pe  

Centrul comercial AFI Cotroceni a lansat campania “AFI Mai Cool” in desfasurare pana pe 10 iunie. Conceptul campaniei are in centru semnul luminos amplasat in zona patinoarului. In plus, clientii au ocazia sa castige mai multe premii.

Printre premiile puse la dispozitie se numara:

  • 25 de invitatii la Electric Castle
  • trei tinute marca Vagabond Studio
  • trei smartphone-uri Samsung Galaxy S9!

In zona patinoarului, doamnele si domnisoarele vor avea ocazia sa se rasfete la corner-ul AFI Cool Beauty, in cadrul unor sesiuni cool de hair styling si make-up. Acesta poate fi vizitat in perioadele 17 - 19 mai, respectiv 24 - 26 mai, intre orele 18:00 si 21:00 (accesul gratuit pentru clientele care se prezinta la info desk cu un bon de cumparaturi de minim 100 lei aferent saptamanii in curs).

Pentru inscrierea la concurs este necesara doar o poza, individuala sau alaturi de prieteni, facuta langa semnul luminous AFI cool care poate fi gasit in mall! Cu hashtag-ul #AFIMAICOOL, imaginea trebuie postata pe profilul personal de Facebook pentru a intra automat in tragerea la sorti, validarea urmand sa se faca pe baza bonului de cumparaturi aferent perioadei de campanie.

Amira Stanescu, Marketing Manager AFI Cotroceni a declarat: „Clientii nostri vor sa fie mereu la curent cu cele mai noi trenduri in materie de fashion, beauty si lifestyle. Tocmai de aceea, ne-am gandit sa ii surprindem cu mesajul de "a fi mai cool", un mesaj prin care vrem sa le aratam ca AFI Cotroceni le impartaseste stilul de viata. Astfel, in aceasta campanie am inglobat trendul selfie-urilor cu dorinta de a staluci permanent printr-un look cool si impecabil, dar si multe alte surprize pe care le vom anunta in perioada urmatoare”.