Lidl Romania lanseaza colectia de produse Electric Castle

Publicat pe 12 Iunie 2018 in Stiri si noutati

Lidl este pentru al doilea an consecutiv partener strategic al Electric Castle. Retailerul ii pregateste pe fanii festivalului pentru o experienta de neuitat intre 18-22 iulie, pe domeniul Castelului Banffy. Compania anunta din 11 iunie punerea in vanzare a colectiei Electric Kingdom.

Colectia proaspat lansata le poate aduce clientilor Lidl si invitatii la festival. Pentru inscrierea la concurs trebuie sa se faca cumparaturi de minimum 50 de lei si cel putin un produs din colectia speciala, si sa inscrie codul unic de pe bon online.

In 2018, Lidl ramane partenerul strategic al festivalului si isi propune sa ii surprinda din nou pe participanti. Una dintre surprizele de anul acesta este noua zona din Lidl’s Electric Kingdom: Royal Village, o zona de camping cu corturi deja montate, ridicate de pe sol pe un ponton de lemn care protejeaza corturile in caz de vreme rea.

Colectia Electric Kingdom devine disponibila din 11 iunie:

  • tricouri inscriptionate cu mesaje tematice precum „I`m the Electric Queen” sau „I`m the Electric King”: 13,99 lei
  • sapca: 29,99 lei
  • sacose personalizate cu embleme reprezentative pentru #ElectricCastle: 9.99 lei
  • cani ce poarta mesaje care surprind spiritul festivalului: 14.99 lei.


Mai multe despre

Lidl romania, Lidl electric castle

Recomanda

Comentarii: Lidl Romania lanseaza colectia de produse Electric Castle