Lidl, impreuna cu fanii Electric Castle, lanseaza Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct 2019

Publicat pe 10 Iunie 2019 in Stiri si noutati

Lidl`s Electric Kingdom a continuat sa se dezvolte impreuna cu cei care merg an de an la castelul Banffy de la Bontida. Astfel, devenind o comunitate cu aceleasi valori, Lidl a provocat publicul sa propuna si sa voteze 7 dintre acele reguli nescrise care definesc pentru ei experienta Electric Castle. Mai mult, fanii pot gasi la Lidl o noua colectie Electric Castle, o selectie de produse create special pentru festival.

De-a lungul timpului, specialitatea regatului Lidl’s Electric Kingdom a fost sa intregeasca atmosfera de festival cu elemente surprinzatoare pentru toti participantii la Electric Castle. Asadar, toate experientele traite impreuna, precum muzica buna, un magazin Lidl de unde participantii isi puteau cumpara tot ce aveau nevoie la preturile de acasa, o zona de grill, the royal life camping, dar si multe surprize, s-au bazat pe acelasi set de valori comune si pe o viziune pe care, in 2019, Lidl si-a propus sa o transforme in realitate.

Astfel, Lidl a lansat o provocare catre fanii festivalului, si anume, sa scrie si sa voteze toate momentele care i-au unit prin pasiuni comune intr-o comunitate si care au devenit reprezentative in timp pentru Lidl`s Electric Kingdom. In acest mod, a fost creat Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct, un set de valori comune, obtinut dupa o dezbatere colectiva pe surprize.lidl.ro/electrickingdom. In urma acesteia, au fost alese, prin votul publicului, regulile care vor ghida de acum inainte experienta Electric Kingdom:
  • Canta, danseaza, iubeste!
  • Fii original!
  • Respect is the key of the EC family!
  • Nu pleca acasa fara sa te pozezi in roata!
  • Tell everyone it was brilliant!
  • Prinde rasaritul la Bontida!
  • Fii responsabil!

Pe langa codurile de buna dispozitie, Lidl`s Electric Kingdom isi asteapta fanii cu zonele devenite deja traditionale, precum Royal Market, supermarketul in care participantii Electric Castle vor gasi tot ce le trebuie, Royal Food Court, cu mancare gata preparata, dar si Royal Juice Bar, locul cu sucuri naturale proaspete. In Royal Garden, iubitorii de festival se vor putea relaxa cu bauturi proaspete, intr-un cadru bazat pe arta urbana, iar in Royal Grill vor avea o experienta de tipul grill si facut, cu mancare delicioasa, preparata la gratar. Pentru cei care doresc sa traiasca o experienta autentica din camping life, Lidl ii asteapta cu corturi si saltele, iar participantii trebuie sa aduca doar buna dispozitie si cheful de distractie. Royal Wheel-ul va fi si in 2019 loja regala pentru concerte si amintiri de neuitat. Alaturi de acestea, fanii vor fi asteptati si cu alte surprize in Lidl`s Electric Kingdom.
Pentru a se pregati de festival, fanii electrici din toata tara pot gasi in magazinele Lidl o noua colectie Electric Castle. Din aceasta fac parte tricourile inscriptionate cu mesaje tematice precum „Queen of my castle” (13.99 lei) sau „King of my castle” (14.99 lei), sepci (24.99 lei), sacose (11.99 lei) sau cani (11.99 lei), personalizate cu motto-uri reprezentative pentru #electricpeople, precum „I may be late, but never to the party”.
Pe langa acestea, din line up-ul noii colectii fac parte si produse care sa aduca atmosfera de festival mai aproape: chili cheese dog (4.99 lei) sau sandwich-uri triunghi (5.99 lei), disponibile in 3 variante: Mandru Banatean, Vesel Tiganesc sau Pui Voinic. Pentru o experienta culinara completa, nu pot lipsi deserturile, asadar fanii vor gasi la Lidl si prajituri Electric Balls (4.99 lei) sau ecleruri Banana Lineup ori Lemon Lineup (3.49 lei).
Electric Castle 2019 va avea loc in perioada 17 -21 iulie la Castelul Banffy din Bontida.

Mai multe despre

Lidl, Electric castle, Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct

Recomanda

Comentarii: Lidl, impreuna cu fanii Electric Castle, lanseaza Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct 2019