“Fiind la al treilea an de colaborare, putem spune deja ca parteneriatul cu Electric Castle reprezinta o traditie frumoasa, pe care ne dorim sa o pastram. In acest an, am creat o zona speciala, unde vor putea fi testate produsele din gamele Gerovital Plant si Gerovital Beauty si, pentru a le oferi festivalierilor experiente cat mai memorabile, am pregatit o serie de activari care vor amplifica atmosfera electrica a mult asteptatului eveniment-fenomen, asa cum a devenit Electric Castle”, a declarat Ruxandra Macovei, Specialist Marketing Farmec.
“Ne bucuram ca si anul acesta Farmec este alaturi de noi si aduce culoare celor sase zile de festival. Suntem incantati ca cel mai mare producator de cosmetice din Cluj are incredere in Electric Castle si continua sa se implice si sa contribuie la crearea unor momente unice si la dezvoltarea unuia dintre cele mai iubite festivaluri din Romania”, a completat Andi Vanca, Director Comunicare Electric Castle.
- in zona “Do it yourself”, la un bar central, participantii la festival vor putea testa gratuit noile produse din gama Gerovital Plant, precum si incerca cele mai colorate combinatii cu produsele Gerovital Beauty.
- pe durata editiei din acest an a Electric Castle (16 – 21 iulie), Gerovital va completa look-ul de festival, prin sesiuni de machiaj realizate de doua make-up artiste.
- pentru a ramane cu amintiri unice, Gerovital a pregatit doua zone dedicate activarilor foto si gif, in ton cu atmosfera festivalului.