Lectură de 2 minute

12 Jul 2019 - Știri și Noutăți

Cu ajutorul participantilor, Lidl doneaza in cadrul programului Environment First pentru renovarea castelului Banffy

Abonează-te pe  

Pentru fiecare PET adus la Royal Bank of Plastic - statiile de colectare selectiva de langa Royal Market si Eco Stage, Lidl va dona cate 1 leu pentru renovarea castelului Banffy. Initiativa face parte din programul Environment First, prin care Lidl si Electric Castle si-au propus sa reduca amprenta ecologica a festivalului.

Programul are ca obiective atat educarea participantilor la festival in ceea ce priveste colectarea selectiva si risipa alimentara, cat si implementarea unor solutii concrete pentru a gestiona ariile cu cel mai mare impact asupra mediului din cadrul Electric Castle.

Pentru a reduce impactul asupra mediului al unuia dintre cele mai mari festivaluri din Romania, Lidl sustine si in acest an programul Environment First creat de Electric Castle. Programul implica in mod activ atat participantii la festival, cat si partenerii si comunitatea locala, pentru a lua masuri concrete chiar in timpul evenimentului. Ca parte a demersurilor traditionale Environment First, precum colectarea selectiva pe parcursul evenimentului, sunt introduse la aceasta editie ambalaje biodegradabile, precum si doua campanii noi. Una dintre acestea militeaza pentru reducerea risipei alimentare si cea de-a doua sustine eforturile de reducere a consumului de plastic, prin educatie.

  • Reducerea cantitatii de plastic: pentru a reduce cantitatea de plastic folosita in cadrul Electric Castle, cea mai mare parte a paharelor, farfuriilor si tacamurilor din plastic folosite in zonele de food court si baruri vor fi inlocuite cu alternative biodegradabile.
  • Tu recicleaza, Lidl doneaza: anul acesta, Lidl va dubla eforturile de protejare a mediului cu cele de prezervare a patrimoniului cultural al Bontidei, prin proiectul Royal Bank of Plastic. Astfel, in imediata vecinatate a magazinului Lidl din festival, vor fi amplasate doua aparate de colectare selectiva a plasticului si, pentru fiecare PET depus, Lidl va dona un leu pentru renovarea castelului Banffy.
  • Educare prin implicare: Lidl va sprijini o serie de workshop-uri ce vor avea loc zilnic in zona Eco Stage.
  • Reducerea risipei alimentare: Lidl este membru fondator al primei retele de banci de alimente din tara dezvoltate dupa modelul Federatiei Europene a Bancilor de Alimente (FEBA)
Toate initiativele Lidl in domeniul reducerii cantitatii de deseuri din plastic se inscriu in programul REset Plastic, al Grupului Schwarz.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cu ajutorul participantilor, Lidl doneaza in cadrul programului Environment First pentru renovarea castelului Banffy