Lectură de 3 minute

22 Apr 2024 - Interviuri și Analize

Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor fi rebranduite

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Una dintre tranzacțiile majore din 2023, preluarea lanțului Cora de către gigantul francez Carrefour, este la un pas de finalizare. Potrivit reprezentanților Carrefour, toate hipermarketurile Cora vor fi rebranduite complet până la începutul lunii mai. 

Sursa foto: Carrefour

Până la începutul lunii mai vom termina procesul de rebranding pentru toate hipermarketurile Cora, integrate în prezent în rețeaua de magazine Carrefour. Practic, la nivel vizual, transformarea o sa fie din ce in ce mai vizibilă prin siglele Carrefour poziționate pe magazinele din Bacău, Constanța (Brătianu și CityPark), București (Lujerului, Pantelimon, Alexandria, Sun Plaza), Drobeta, Ploiești și Cluj Napoca”, a declarat Crinu Aldea, Integration Project Director, Carrefour România, la solicitarea Retail.ro.

Principalul element al transformării include reorganizarea strategică a categoriilor din magazin, cu accent pe amplasarea centrală a celor mai populare produse, pentru a facilita accesul rapid clienților la anumite articole.

În plus, Aldea vorbește de o creștere cu aproximativ 30% a numărului de articole ce va fi disponibil în magazine odată cu inaugurarea acestora, pe lângă cele 37.000 de SKUs comune, deja existente.

”De altfel, Carrefour va păstra produsele pe care clienții cora le îndrăgesc, în scopul de a crea un duo perfect între cele două lumi. Toate acestea nu ar fi posibile fără colegii din magazine, care fac lucrurile să se întâmple și care gestionează zone precum măcelărie, cofetărie sau gastro, care urmează să fie păstrate și integrate în „noul” magazin. Astăzi, suntem în căutare de noi profesioniști, care să li se alăture celor deja existenți, în special pentru gama de produse proaspete”, a adăugat acesta.

Modernizarea magazinelor include și implementarea soluțiilor eficiente din punct de vedere energetic, precum iluminatul cu LED-uri, contribuind astfel la reducerea consumului de energie și la promovarea unui mediu mai sustenabil.

Cât despre magazinele Cora Urban, patru dintre acestea au fost deja închise definitiv.

”Pentru toate magazinele aflate în tranziție, procesul de remodelare a început încă din luna ianuarie. Cinci dintre cele nouă magazine de proximitate din București au și fost remodelate și redeschise sub noua identitate Carrefour Express, respectiv Avangarde, Ghencea, Mihalache, Rahovei și Cantemir. Restul de patru magazine cora Urban au fost închise definitiv (Moșilor, Ștefan cel Mare, Rebreanu și Giurgiului)”, a precizat Aldea.

Citeste si:
Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului
Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului

Totodată, începând cu luna mai 2024, Act for Good va fi disponibil în toate magazinele Carrefour, inclusiv cele recent achiziționate. Programul de loialitate Carrefour înregistrează astăzi 2,2 milioane de utilizatori.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor fi rebranduite