Lectură de 2 minute

04 Apr 2024 - Interviuri și Analize

Aura Rădulescu, fost CEO Cora: Cora era mult prea mică în România pentru a mai putea continua independent

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Tranzacția anului 2023 a fost preluarea Cora de către gigantul francez Carrefour. Un întreg proces de rebranduire a început deja, două hypermarketuri Cora luând deja înfățișarea Carrefour, unul din Ploiești, altul din Constanța. ”Cora era mult prea mică în România pentru a mai putea continua independent”, a declarat Aura Rădulescu, fost CEO Cora. 

Sursa foto: Shutterstock.com

Fostul CEO Cora susține că rețeaua de magazine avea nevoie de investiții serioase într-o piață ca România, aflată în plină dezvoltare.

”Despre Cora, a fost o poveste foarte frumoasă pentru oamenii care au lucrat acolo, pentru clienţii şi partenerii care s-au bucurat de ceea ce Cora avea de oferit, pentru toate comunităţile din jurul ei. Cora era mult prea mică în România pentru a mai putea continua independent, nu mai era suficientă doar echipa, erau necesare investiții într-o piață în continuă dezvoltare. În schimb sunt convinsă că spiritul Cora va continua să existe prin oamenii care au lucrat acolo de-a lungul timpului sau au interacţionat şi colaborat în orice fel cu lumea Cora, iar forţele Cora, în diversele lor forme, se vor păstra transformate şi vor continua să existe”, a declarat Rădulescu, pentru retail.ro.

Până la finalul anului în curs, toate magazinele Cora vor deveni Carrefour, prin urmare, și aplicațiile online vor fi modificate. Retailerii au convenit deja ca ultimele comenzi plasate pe cora.ro să fie pe data de 17 aprilie 2024.

Ținând cont de preluarea Cora, retailerul Carrefour precizează că 2024 va fi anul în care se va concentra pe consolidare, fortificare și integrare operațională, cu accent pe fuziunea operațiunilor și a echipelor Cora.

”Pe lângă consolidarea a ceea ce am făcut până acum, ne vom dedica eforturile proximității. Avem două formate care ne vor ajuta să susținem nevoile clienților noștri pe termen lung: Express, pentru rapiditatea și caracterul personal al unui magazin de proximitate, și Market, la intersecția dintre hipermarket și Express, cu accent pe prospețime și rapiditate. Pe măsură ce ne pregătim pentru un nou an de creștere, pe de o parte, și de consolidare, pe de altă parte, vom avansa și în ceea ce privește logistica, creând un lanț strategic care să unească zonele geografice cheie din România; depozitul logistic nou amplasat în Bacău va susține partea de est a țării cu produsele noastre, într-un lanț de aprovizionare cheie, redus în mod considerabil”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour România, pentru Retail.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche.

Citeste si:
Vânzările magazinelor din Veranda Mall au crescut cu 8% în 2024. Care sunt cele mai căutate produse
Vânzările magazinelor din Veranda Mall au crescut cu 8% în 2024. Care sunt cele mai căutate produse
Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Aura Rădulescu, fost CEO Cora: Cora era mult prea mică în România pentru a mai putea continua independent