Lectură de 12 minute

06 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Black Friday 2020: ce reduceri pregătesc retailerii și când încep campaniile

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Black Friday 2020 va fi, cu siguranță, o ediție atipică a reducerilor, ținând cont că anul acesta este marcat de pandemia Covid. Cu toate acestea, mai mulți retaileri se pregătesc de campaniile de promoții. Unii deja au început să afișeze lista de oferte, iar alții urmează să anunțe când dau startul. Despre câțiva dintre cei mai importanți participanți ai Black Friday și datele la care au anunțat startul sezonului de discounturi în online și offline, poți citi mai jos.

Black Friday a strâns, deja, cei mai importanți jucători de retail pentru a se înscrie pe lista de reduceri de anul acesta. În contextul în care pandemia COVID-19 a schimbat comportamentul cumpărătorului sau ofertele comerciantului, asta nu a schimbat goana după reduceri și după cumpărături. Luna noiembrie este deja asociată cu ideea de Black Friday, dar dacă vrei să știi concret care sunt datele la care să îți urmărești magazinele preferate, îți lăsăm mai jos o listă cu datele la care și-au anunțat data de începere.

Black Friday 2020: când încep promoțiile

După o creștere absolut spectaculoasă înregistrată de comerțul online în perioadă stării de urgență, comparabilă cu un salt în viitor, Black Friday, care reprezintă în mod uzual un vârf al vânzărilor anuale pentru retaileri, este așteptat să aducă în noiembrie 2020 creșteri importante, dar diferite, potrivit 2Performant.

eMAG - 13 noiembrie

Desi încă nu a anunțat ce produse vor fi la reducere de Black Friday, eMAG pregătește varietate și articole inedite, pe lângă cele deja cunoscute - electronice, electrocasnice, cosmetice, încălțăminte, auto, televizoare, telefoane, laptopuri, produse din categoria fashion și articole sportive, accesorii pentru casă și grădină, produse de îngrijire personală pentru adulți și copii, mobilă, jucării și anvelope. De Black Friday 2019, au fost la ofertă 3.500.000 de produse, iar valoarea celor comandate a depășit 499 de milioane de lei. Black Friday 2020 la eMAG are loc pe 13 noiembrie și înseamnă un stoc de peste 4 milioane de produse ce vor avea reduceri totale de 300 de milioane de lei. Printre produsele speciale vândute de eMAG anul acesta se numără teste real time PCR, servicii medicale, monede și lingouri de aur și peste 200 de mașini - citește mai multe aici.

Altex și Media Galaxy: 29 octombrie - 2 decembrie

Retailerul Altex IT&C a anunțat că ediția de anul acesta de Black Friday va însemna 5 săptămâni de reduceri chiar și de peste 50%. Acestea se aplică la toate categoriile de produse pe care retailerul le comercializează atât online, cât și offline în magazine (electrocasnice mici și mari, televizoare, IT&C, gaming, electronice). În cadrul retailArena 2020 s-a făcut precizarea că există stocuri suficiente pentru a onora toate comenzile care vor fi plasate.

Flanco: 23 octombrie - 30 noiembrie

Și Flanco și-a anunțat, deja, participarea la ediția Black Friday 2020, de altfel ediție care este în desfășurare și care va ține până la finalul lunii noiembrie. Se promit scăderi de prețuri de până la 80% pentru un milion de produse, disponibile atât în magazinul online, cât și în unitățile fizice.

evoMAG: 30 octombrie - 26 noiembrie

A început deja ediția de anul acesta de Black Friday, urmând ca acesteia să i se adauge, pe rând, alte "calupuri" extra cu promoții. Prima parte ia sfârșit pe 5 noiembrie, pentru ca până pe 26 noiembrie să se desfășoare constant diverse seturi de reduceri, care pot ajunge până la 85%. Sunt selectate până la 100.000 de produse din aproape toate categoriile - campania este cu până la 30% mai mare față de ediția din 2019, notează retailerul.

Fashion Days: 11-13 noiembrie

În cadrul retailArena, Robert Berza, General Manager Fashion Days, a anunțat că retailerul de modă va da startul reducerilor de Black Friday pe 11 noiembrie. Ediția de anul acesta va fi disponibilă atât în aplicație, cât și pe platforma online și va valabilă până pe 13 noiembrie. Reducerile ajung la zeci de procente, iar principalele articole asupra cărora retailerul se adresează sunt produsele premium de brand (85% din stoc se află la cel mai pun preț, reducerile fiind disponibile la produse de peste 100 de lei), iar stocurile sunt estimate la circa 200 de milioane de lei.

Citeste si:
Jumbo a inaugurat al doilea magazin din Oradea. Câte magazine vrea să deschidă în România, până la finalul anului
Jumbo a inaugurat al doilea magazin din Oradea. Câte magazine vrea să deschidă în România, până la finalul anului

În plus, compania va încuraja o campanie unde se vor putea dona hainele pe care clienții nu le mai doresc. Momentan, se va începe cu București, Cluj, Brașov, Constanța și Timișoara pentru colectare și igienizare, unde vor fi implacate si unele ONG-uri pentru procesul de sustenabilitate.

Watchshop.ro: 2 noiembrie - 15 noiembrie

Magazinul online de ceasuri originale WatchShop.ro anunță că va participa și anul acesta la ediția de Black Friday. Pentru aceasta a pregătit reduceri de până la 90% la peste 15.000 de ceasuri, dar și la produse conexe. Oferta WatchShop.ro va include cele mai căutate branduri de ceasuri pe durata întregului an, în top remarcându-se Tissot, Casio, Orient, Citizen, Festina, Ingersoll, Sekonda, Fossil, Timex, William S. Cu discounturi mari vor fi vândute și produsele din gama de smartwatches - poți afla mai multe detalii de aici.

Black Friday 2020 la Vivre pe 11 noiembrie

Retailerul home&deco Vivre se pregătește de vânzări record de Black Friday. Anul acesta campania de Black Friday va începe la Vivre pe 11 noiembrie. Clienții Vivre vor avea parte de zeci de mii de produse reduse cu până la 90%. Având în vedere creșterea exponențială a întregii industrii de e-commerce din acest an, compania estimează că va livra un Black Friday record, cu vânzări de peste 10 milioane de euro, respectiv o creștere de 80% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În 2019 Vivre a vândut de Black Friday canapele de la 599 lei, decorațiuni și accesorii de bucătărie de la 39 lei, covoare de la 99 lei, lenjerii de pat de la 69 lei și cosmetice de la 29 lei. Se așteaptă ca printre căutările clienților să fie incluse și articole tematice de Crăciun.

Black Friday la Answear

ANSWEAR România lansează campania de Black Friday săptămâna viitoare, cu reduceri de până la 70%. Aici vor fi incluse și colecțiile noi ale brandurilor de top, printre acestea aflându-se Guess, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Adidas, Pepe Jeans. Clienții vor descoperi reduceri mai ales la produsele de sezon: geci, canadiene, articole sportive, cizme, botine, pulovere, dar vor fi reduceri și pentru bluze, cămăși, tricouri, hanorace, pantofi.

Libris: 13 noiembrie

Librăria online Libris nu face excepție anul acesta de la Black Friday și anunță că pregătește o selecție importantă de titluri pe care să le promoveze la prețuri reduse. Se estimează ca ediția de anul acesta să fie cu 30% mai mare decât anul trecut, iar la fel ca în ceilalți ani să fie incluse toate domeniile de interes pentru cititori. Librăria online a anunțat deja că pentru 2020 Black Friday înseamnă peste 1 milion de volume cu reduceri până la 87%

Bestkids: TBA

Magazinul online cu articole pentru copii și bebeluși Bestkids.ro anunță că se înscrie pe lista retailerilor care vor participa la ediția de Black Friday pe timp de pandemie. Se preconizează că se vor căuta, mai ales, cadouri pentru sărbătorile de iarnă, mai exact jucării (jocuri, jucării educative, seturi de construcții, jucării de rol). Categoria de igienă și sănătate rămâne o categorie care va beneficia de prețuri promoționale.

PC Garage: 13 noiembrie

PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România, are deja în derulare Black Friday. Intitulat Black Friday Devreme, proiectul include o categorie specială cu promoțiile zilei, dar și articole de gaming, sisteme, laptop&soft, componente, mobile, monitoare și periferice, retelistică, TV, audio, electrocasnice. Reducerile încep de la 10% și pot ajunge până la câteva sute de lei.

Pentru anul acesta, retailerul va organiza o campanie specială pentru produsele de gaming - sunt planificate reduceri la peste 35.000 de componente, peste 1.000 sisteme gaming PC Garage, gata asamblate, peste 1.500 laptopuri de gaming, multimedia si business și peste 10.000 periferice de gaming. Poți citi mai multe detalii aici.

Miele: 13 noiembrie - 30 noiembrie

Până la începerea reducerilor de Black Friday, Miele - compania care se concentrează asupra producţiei de aparate electrocasnice pentru bucătărie, spălătorie şi îngrijirea pardoselilor, face un sondaj pentru alegerea produselor preferate ale clienților. Astfel,p e 13 noiembrie când incep promoțiile, cele mai votate produse vor intra automat în lista celor mai reduse, iar articolul de pe primul loc va avea un discount de 36%.

Elefant: 12-13 noiembrie

Elefant este unul dintre retailerii cu vechime pe "piața" de Black Friday, așa că sunt șanse mici să rateze ediția de anul acesta. Cel mai probabil vor fi incluse la reduceri cărți, jucării, parfumuri, cosmetice și ceasuri, cu interes crescut pe prima categorie. Din experiența anilor anteriori, discounturile pot depăși 50 de procente.

Retailerul a anunțat de curând că ediția de anul acesta de Black Friday se va desfășura între 12-13 noiembrie și cele mai mari discounturi se vor aplica la cărți în limbă străină, cărți pentru copii și părinți, jucării, parfumuri, cosmetice, ceasuri și accesorii. În plus, va organiza și Singles' Day pe 11 noiembrie - poți urmări ofertele aici.

Bonami: 12.11-15.11 și 26.11-29.11

Un alt retailer important pe zona de home&deco, Bonami nu a absentat la vreo ediție de Black Friday, deci ne așteptăm să răspundă cu prezent și anul acesta. Mobilierul și accesoriile pentru casă, dar și decorațiunile cu tematică de sărbători au fost la mare căutare în anii anteriori.

Retailerul a anunțat că anul acesta vor exista produse cu reduceri de până la 80%. Pentru Black Friday tradițional, va exista o reducere de 15% la orice produs din oferta Bonami. Pe 30 noiembrie, luni, va avea loc Cyber Monday. În plus, față de anul trecut, compania a dublat, de la 20.000 la 40.000, numărul de produse unice (SKU) disponibile pentru Black Friday. Informații complete despre campania Bonami de Black Friday 2020 găsești aici.

Lensa: 9-15 noiembrie

Magazin online de optică Lensa.ro participă anul acesta la campaniile de reduceri de Black Friday 2020. Se promit reduceri de până la 80% la ochelari de soare, rame de vedere, lentile de contact și lentile colorate - poți citi mai multe detalii în acest articol.

Librex: 13 noiembrie

Librex, unul dintre principalii jucători din piața locală de carte va organiza Black Friday pe 13 noiembrie, cu reduceri pentru toate titlurile din portofoliu de până la 95%, însoțite de transport gratuit la orice comandă. Se mizează mai ales pe categoriile tradiționale de beletristică, dezvoltare personală și copii - informații complete aici.

FlorideLux: 13 noiembrie

Retailerul de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, va organiza evenimentul Black Friday în ziua de vineri, 13 noiembrie, pregătind reduceri de 30% pentru buchete și aranjamente florale. În cadrul campaniei, clienții vor avea la dispoziție circa 50 de produse premium la promoție, de la cutii de trandafiri, ideale pentru sărbătorile de Valentine’s Day sau Dragobete, buchete cu lalele și frezii, potrivite pentru zilele de 1 sau 8 martie, până la cupole cu trandafiri criogenați sau aranjamente pentru Crăciun.

SpyShop: 13-15 noiembrie

Magazinul online specializat în produse de securitate și supraveghere video, Spy Shop anunță discounturi care ajung și până la 80%. Retailerul va pune la dispoziție aproximativ 1000 de produse de Black Friday și se așteaptă la o creștere de peste 50% a volumului tranzacționat în această perioadă - citește aici despre.

Curandera.ro: 12-13 noiembrie

Brandul de bijuterie contemporană în serie limitată lansat în pandemie, Curandera.ro, demarează prima campanie de reduceri de Black Friday. Bijuteriile din aur și argint din stoc vor avea reduceri între 10% și 30%.

Workspace Studio: 13 noiembrie

Se demarează reduceri de până la 50% la piesele de mobilier din magazinul online lansat recent și din showroom-ul din Sky Tower, pe Workspace Studio. Campania de Black Friday desfășurată de Workspace Studio include scaunele emblematice de la Herman Miller. Informații suplimentare despre campanie găsești aici.

JYSK: 12-18 noiembrie

JYSK, retailerul scandianv de mobilier și produse pentru casă, dă startul ofertelor de Black Friday pe 12 noiembrie 2020. Campania de Black Friday va fi valabilă timp de 7 zile, atât în magazinele fizice, cât și în magazinul online, pe JYSK.ro și include oferte speciale la peste 1000 de produse, cele mai mari reduceri ajungând până la 70%. În selecția de mobilier de interior se regăsesc scaune de dining, mobilier pentru sufragerie, mobilier pentru birou și pentru dormitor, saltele, plăpumi, perne, prosoape, pături și perne deco, coșuri de depozitare, draperii, perdele și obiecte decorative.

Farmec: 13 noiembrie

Compania românească va organiza și anul acesta o campanie specială cu reduceri de Black Friday 2020. Ofertele vor fi valabile în rețeaua celor 30 de magazine Farmec și Gerovital din țară, precum și la achizițiile din magazinul online. Reducerile ajung până la 50% la peste 100 dintre cele mai populare produse din portofoliul Farmec. Dacă te interesează, aici poți afla mai multe.

Bottega Verde

Brandul Bottega Verde cu produse de îngrijire din Italia, promite ca Black Friday 2020 să însemne reduceri de până la 78% la Bottega Verde. Vor fi incluse la capitolul discounturi cea mai nouă gamă lansată, Avena e Prebiotico, dar și Vaniglia Nera. Detalii suplimentare despre ce pregătește retailerul online, aici.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Black Friday 2020: ce reduceri pregătesc retailerii și când încep campaniile