Lectură de 4 minute

28 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Hugo Boss și Nike deschid magazine outlet în Fashion House Militari

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Hugo Boss și Nike deschid magazine în Fashion House Outlet Militari, pe o suprafață de peste 900 de metri pătrați. Magazinele de tip outlet vor fi deschise în noiembrie și oferă o gamă de articole de îmbrăcăminte, cu reduceri zilnice de cel puțin 30% din prețul inițial.

În magazinul Nike, clienții vor putea găsi articole vestimentare și încălțăminte atât pentru bărbați, cât și pentru femei, în vreme ce Hugo Boss va oferi îmbrăcăminte premium, pentru bărbați.

Hugo Boss are o istorie de aproape un secol și este unul dintre cele mai mari branduri de fashion din lume, pe segmentul premium. Portofoliul său cuprinde numeroase linii sub etichetele Hugo și Boss, dar și o rețea internațională care se întinde în peste 120 de țări. Retailerul a inaugurat în România cel de-al doilea magazin al său, în centrul comercial Băneasa Shopping City, anul acesta.

În plus, brandul de fashion, adus în franciză pe plan local, are în plan inaugurarea altor patru unități, în următorii doi ani.

Pe de altă parte, Nike se numără printre cele mai populare branduri de îmbrăcăminte sportivă din întreaga lume.

„Hugo Boss și Nike sunt două dintre cele mai apreciate și iubite mărci internaționale și suntem onorați că ne-au ales pentru a-și extinde operațiunile în România. Această decizie demonstrează în mod clar oportunitățile considerabile pentru retaileri pe o piață de outlet aflată în creștere. Vom continua să extindem mixul de branduri și să oferim o experiență de cumpărături smart atât în Fashion House Militari, cât și în Fashion House Pallady - cel mai nou outlet al nostru, poziționat în estul Capitalei”, a declarat Cornelia Nicolae, director operațiuni retail al grupului Fashion House România.

În această primăvară, alte două branduri de renume internațional, Tommy Hilfiger și Calvin Klein, au deschis magazine pe o suprafață totală de peste 350 metri pătrați în Fashion House Outlet Centre Militari. Spațiul total disponibil în Fashion House Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine, cu branduri internaționale și locale. În ultimii 12 ani, Centrul Outlet și-a extins portofoliul de branduri, cu reduceri zilnice de la 30 la 70%, pe tot parcursul anului.

Printre brandurile prezente în Fashion House Outlet Centre Militari se numără: Adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, United Colors of Benetton, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph și River Woods.

Citeste si:
Faza a doua a FASHION HOUSE Pallady, aproape de lansare: când va fi inaugurat centrul comercial
Faza a doua a FASHION HOUSE Pallady, aproape de lansare: când va fi inaugurat centrul comercial

Fashion House Pallady, investiție de 25 de milioane de euro

Grupul Fashion House și-a extins recent operațiunile în România prin deschiderea celui de-al doilea outlet în partea de est a Capitalei, Fashion House Pallady, un proiect în valoare de 25 de milioane de euro, care se întinde pe 12.000 metri pătrați. În prezent, vizitatorii au acces la peste 20 de magazine, multe dintre acestea fiind branduri cu renume internațional precum: Puma, Killtec, Tom Tailor, Marc O'Polo, United Colors of Benetton, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin's și US Polo.

Outletul dispune de un loc de joacă pentru copii, restaurante și peste 300 de locuri de parcare pe care vizitatorii le pot accesa în mod gratuit. A doua și ultima fază a proiectului va demara în 2022 și vizează extinderea Centrului Outlet la 62 de magazine.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv unul dintre cei mai importanți dezvoltatori și operatori de outleturi din ECE și Rusia, care se ocupă cu proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șapte centre outlet Fashion House în Polonia, România și Rusia. Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor zece milioane de clienți, în patru unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 70.000 mp.

Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Hugo Boss și Nike deschid magazine outlet în Fashion House Militari