Lectură de 4 minute

11 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Tommy Hilfiger și Calvin Klein deschid magazine în Fashion House Outlet Militari

Andra Imbrea

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că Tommy Hilfiger și Calvin Klein deschid magazine în cadrul outletului din Militari, pe o suprafață de aproximativ 350 de metri pătrați.

Magazinele celor două branduri americane celebre vor oferi clienților o gamă largă de articole vestimentare premium, cu reduceri de cel puțin 30% din prețul inițial, la îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, destinate atât femeilor, cât și bărbaților. Cele două noi locații se deschid sâmbătă, 13 martie, în aceeași zi în care centrul outlet va organiza  campania Super Outlet Shopping Day, care aduce reduceri de până la 90% în magazinele participante.  

Fondat în 1985, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai importante branduri de fashion din lume, recunoscut pentru modul unic prin care a adus la viață “spiritul American cool”. Ghidat de pasiunea pentru idei îndrăznețe, brandul Tommy Hilfiger a devenit sinonim cu stilul american ce include paleta de culori roșu, alb și albastru. De peste 35 de ani, Tommy Hilfiger oferă stil și calitate premium consumatorilor din întreaga lume.

Calvin Klein este un brand premium care s-a făcut remarcat pe plan mondial prin ideile îndrăznețe și o estetică rafinată. Fondat în 1968, la New York, brandul Calvin Klein ridică elementele esențiale de zi cu zi la un statut iconic, fiind sinonim cu luxul. Abordarea minimalistă a designului și conexiunea cu arta și cultura, îl fac recognoscibil de peste 50 de ani.

Tommy Hilfiger și Calvin Klein sunt două dintre cele mai renumite branduri premium din lume și suntem extrem de mândri că ambele mărci ne-au ales ca partener puternic pentru extinderea și optimizarea rețelelor lor de distribuție în Capitală. Deschiderea acestor magazine demonstrează, în continuare, că businessul de tip outlet are un potențial mare de creștere în România. Cu numărul substanțial de noi branduri premium, care oferă reduceri zilnice de până la 70%, pe tot parcursul anului, și o creștere constantă a interesului clienților pentru cumpărăturile din outlet, ne așteptăm ca 2021 să fie un an promițător”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului FASHION HOUSE în România.

Citeste si:
Magazine locale pentru comenzi de produse românești: băcănii și brutării cu livrare de mâncăruri și băuturi tradiționale

În ultimele șase luni, opt branduri s-au alăturat Fashion House Outlet Center Militari: Cacharel, United Colors of Benetton, Liu Jo, Decimas, Smyk, Numero Uno, Dika și Kigili. Spațiul total disponibil în Fashion House Outlet Centre Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine, cu branduri internaționale și locale. În ultimii 12 ani, centrul outlet și-a extins constant portofoliul de branduri, oferind cumpărătorilor români produse de calitate, cu reduceri zilnice de până la 70%, pe tot parcursul anului.

Printre brandurile prezente în Fashion House Outlet Centre Militari se numără: adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph și Tom Tailor.

Grupul lucrează la deschiderea unui al doilea centru outlet în București - Fashion House Pallady, amplasat la ieșirea pe autostrada A2, care se va deschide în vara acestui an. Noul outlet va găzdui peste 60 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante și aproximativ 300 de locuri de parcare, pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit. 

Fashion House Group este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outleturi din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet. Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șase centre outlet FASHION HOUSE de succes în Polonia, România și Rusia. Primul centru outlet FASHION HOUSE s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet FASHION HOUSE pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți, în trei unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 70.000 mp. Un al șaptelea centru outlet FASHION HOUSE este, în prezent, în curs de dezvoltare în București.

Citeste si:
Rețeaua de magazine MyAuchan din stațiile Petrom a ajuns la 50 de unități

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tommy Hilfiger și Calvin Klein deschid magazine în Fashion House Outlet Militari