Rata de conversie care depășește 80% arată că fie clienții au găsit ce căutau, fie reducerile zilnice de până la 70% la brandurile renumite i-au convins să facă achiziții care nu erau planificate.
Articolele sportive rămân cea mai bine vândută categorie, dar îmbrăcămintea casual și cea pentru bărbați revin în topul vânzărilor dată fiind relaxarea restricțiilor impuse de pandemie.
„Odată cu adaptarea la noua realitate asistăm la schimbări în rândul celor mai cerute categorii de produse. Încălțămintea s-a vândut întotdeauna foarte bine, iar în prezent, având în vedere numărul în creștere de evenimente, clienții cumpără din nou mai multă încălțăminte, dar și mai multe ținute de ocazie, o categorie foarte bine reprezentată în ambele noastre centre outlet, în special pentru bărbați”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operațiuni retail Fashion House în România.
Fashion House Pallady este primul centru outlet inaugurat în acest an în Europa continentală. Odată cu finalizarea sa în 2022, acesta se va întinde pe 12.000 metri pătrați și va găzdui peste 60 de magazine. Printre mărcile disponibile în noul outlet sunt: Puma, Killtec, Tom Tailor, Marc O’Polo, United Colors of Benetton, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s sau US Polo.
Grupul Fashion House a investit 25 de milioane de euro în noul outlet, situat pe autostrada A2, km 15 (ieșirea Cernica). Proiectul are peste 300 de locuri de parcare, care au și două linii de autobuz - R472 și R407.
Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outleturi din ECE și Rusia. Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șapte centre outlet Fashion House în Polonia, România și Rusia. Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți, în patru unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 70.000 mp.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.