Lectură de 2 minute

29 Dec 2023 - Interviuri și Analize

Freshful a adăugat și produse non-food în oferta sa. Clienții vor putea comanda de la electronice până la veselă 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Freshful by eMAG a început anul 2023 în forță, ajungând aproape de finalul anului să recupereze în linii mari aproape toată investiția. De asemenea, primul supermarket 100% online are planuri mari pentru 2024. Iată ce detalii a oferit, pentru retail.ro, Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

 

Sursa foto: Pixabay

Ce produse noi vor găsi clienții pe Freshful

„Pentru anul viitor, avem în vedere produse pentru care nu mai este nevoie să ieși din casă la cumpărături. Vrem să devenim un one-stop shop unde cele peste 18.000 produse să acopere toate nevoile pe care fiecare dintre noi le are când vine vorba de cumpărături din segmentul FMCG: anume 800 de nevoi primare și 4.000 de sub-nevoi. Mai mult, suntem o companie 100% românească și înțelegem foarte ușor nevoile consumatorilor și ne adaptăm cu ușurință la cerințele din piață”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Mai mult, retailerul are în vedere să adauge în ofertă produse alimentare din toată România, de exemplu zona Sibiului, Moldova, Dobrogea sau Ardeal. De asemenea, au fost deja adăugate în ofertă și produse non-food, precum cele electrocasnice sau vesela și tacâmuri.

Vom adăuga astfel și mai multe produse locale decât în anii precedenți, în special fructe și legume în funcție de fiecare sezon, mezeluri și brânzeturi românești, care vor intra în ofertă chiar din prima parte a anului, lunile martie – aprilie”, a adăugat acesta.

Românii, mari amatori de verdețuri

Anul acesta, cele mai vândute produse au fost verdețurile, pătrunjelul fiind vedeta. Astfel că, una din patru comenzi a conținut cel puțin o legătură de pătrunjel, urmat de mărar, ceapă verde și usturoi. Preferatele clienților au fost produsele românești în acest an. La mare căutare au fost și bananele, avocado, roșiile, merele, kefir-ul și cafeaua de specialitate, spune reprezentantul companiei.

„Consumatorii au înțeles ca pe lângă timpul câștigat prin plasarea unei comenzi online pentru cumpărăturile uzuale, mai este și confortul de a primi cumpărăturile grele direct la ușă. Baxul de 6 sticle de 2 litri de apă plată sau minerală a fost și cel mai întâlnit produs, pentru aproximativ 53% dintre comenzi”, a conchis managerul general al Freshful.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali. Freshful livrează din depozitul propriu cu temperatură controlată, folosind mașini frigorifice, până la ușa clientului, 7 zile din 7. În primii 2 ani de activitate, Freshful by eMAG a livrat peste 1,1 milioane de comenzi cu ajutorul a 400 de livratori. 3 din 4 clienți Freshful by eMAG sunt abonați ai serviciului Genius, beneficiind de livrări gratuite în funcție de valoarea comenzii și de reduceri exclusive.

Citeste si:
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din România
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din România
Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Freshful a adăugat și produse non-food în oferta sa. Clienții vor putea comanda de la electronice până la veselă