Lectură de 4 minute

01 Sep 2023 - Știri și Noutăți

The Body Shop își schimbă fața. Cum arată noul concept store din AFI Cotroceni București

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

The Body Shop, compania de frumusețe apărută pentru prima dată în Marea Britanie, inspiră și le oferă celor dornici de schimbare un nou concept store în AFI Cotroceni.  

Sursa foto: The Body Shop

Lansarea concept store-ului din AFI Cotroceni a avut loc pe data de 1 septembrie 2023 și a fost o experiență de frumusețe interactivă și distractivă. Peste tot în lume, magazinele The Body Shop sunt concepute pentru a reflecta comunitățile locale pe care le deservesc. Unele prezintă picturi murale, instalații sau sculpturi ale artiștilor locali, altele sunt pline de literatură și anunțuri despre ONG-uri caritabile locale.

Pentru mulți oameni, conceptul de „schimbare a lumii” poate suna puțin abstract, însă, deschiderea acestui spațiu are la bază un angajament foarte practic, și anume: transformarea comportamentului consumatorilor. The Body Shop își dorește să aducă împreună oamenii pentru a le demonstra cum micile schimbări din viața lor le-ar putea aduce beneficii comunităților și planetei.

The Body Shop apare în anul 1976 din pasiunea pentru justiție ecologică și socială, care se completează cu pasiunea pentru frumos. De atunci și până în prezent, brandul a reușit să elaboreze o gamă de 700 de produse vegane, folosind ingrediente naturale cu rezultate garantate, precum edelweiss sau cânepă. Un alt exemplu este cum acesta se aprovizionează cu shea din comunitățile de femei din Ghana și cu uleiul de arbore de ceai din Kenya. Cu activismul în ADN, The Body Shop se află într-o căutare constantă de a transmite un spirit al dreptății sociale oriunde face comerț.

Istoria bogată a brandului a câștigat sprijinul unor generații întregi de angajați și consumatori care îi împărtășesc valorile. Magazinele și produsele The Body Shop au fost și vor fi întotdeauna o modalitate de a transpune consumatorilor problemele legate de mediu și drepturile oamenilor.

Despre concept store-ul care s-a deschis în AFI Cotroceni

Circularitatea se află la baza întregului magazin - blaturile sunt realizate 100% din plastic reciclat destinat gropilor de gunoi, piesele de mobilier sunt din lemn recuperat și plastic parțial reciclat. Chiar și fațada de aluminiu a fost elaborată astfel încât amprenta să fie cât mai mică posibil.

Zona centrală a magazinului este dedicată experimentării produselor emblematice The Body Shop, alături de un spot cu oglindă dedicat machiajelor ce oferă putere și încredere printr-un aspect impecabil.

Zona dedicată cadourilor este lipsită de limite în materie de creativitate. Orice cadou poate fi personalizat cu panglici și hârtie reciclabilă, răsfățându-i pe cei dragi cu ceva special.

Citeste si:
Kantar: 4 din 5 români au returnat cel puțin o dată ambalaje SGR
Kantar: 4 din 5 români au returnat cel puțin o dată ambalaje SGR

Magazinul își propune să fie un pilon al comunității locale, unde toată lumea să aibă siguranța și dorința de a începe noi conversații. De aceea, beneficiază de o zonă dedicată numită ACT, care va oferi clienților șansa de a afla care sunt problemele ce le afectează comunitățile, cum schimbările sociale și de mediu aduc o serie de satisfacții, și nu în ultimul rând, vor descoperi o comunitate care crede în aceleași valori.

Zona de refill va fi probabil cea mai adorată zonă din întreg magazinul. Cu gândul la faptul că schimbarea începe cu mici acțiuni pentru planetă, The Body Shop încurajează oamenii să-și aducă propriile recipiente de aluminiu, schimbarea pozitivă fiind în mâinile lor. O sticlă de aluminiu poate fi umplută cu oricare dintre cele 121 geluri de duș, șampoane, balsamuri și produse de spălat pentru mâini.

Lanțul de magazine de cosmetice The Body Shop ar putea fi scos la vânzare, proprietarul brazilian Natura & Co explorând opțiuni strategice pentru acest lanț, ale cărui vânzări au fost dezamăgitoare de ceva timp. Posibilitatea unei vânzări a fost sugerată încă din vara anului trecut, deoarece noul director general al Natura & Co dorește să își repună compania pe drumul cel bun, iar lanțul de cosmetice este o parte mai slabă în cadrul grupului. Retailerul își vede vânzările în scădere drastică, în parte din cauza ieșirii din Rusia. The Body Shop a fost fondat în 1976 de către Anita Roddick, activistă pentru drepturile mediului și ale animalelor, și a trecut în mâinile L'Oréal treizeci de ani mai târziu. După ce a fost achiziționată de Natura în 2017, compania cu 3.000 de magazine în întreaga lume s-a reîntâlnit cu trecutul său activist.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  The Body Shop își schimbă fața. Cum arată noul concept store din AFI Cotroceni București