Lectură de 2 minute

24 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Silvia Sticlea a fost numită în funcţia de Country Manager al Nestlé România

Anca Olteanu

Compania Nestlé o numeşte pe Silvia Sticlea în funcţia de Country Manager al Nestlé România. Silvia Sticlea, în prezent, Business Executive Officer Confectionery & Dairy South East Market Nestlé, va prelua poziția de la 1 ianuarie 2022, de la Leszek Wacirz, care a coordonat activitatea companiei în România în ultimii patru ani. Odată cu încheierea mandatului în România, acesta va prelua funcția de Market Head al Nestlé Turcia.

Echipa locală va fi constituită 100% din specialiști și profesioniști români, odată cu această schimbare de management.

Silvia Sticlea s-a alăturat companiei în iunie 2001, din poziția de Brand Manager, fiind numită, doi ani mai târziu, Group Brand Manager în cadrul diviziei de produse culinare. În 2006 a preluat o nouă poziție la nivel central, aceea de Consumer Insight Manager, pentru ca în 2009 să preia funcția de Marketing Advisor. În 2012 a fost numită Business Manager al diviziei de produse culinare în cadrul Nestlé Austria, preluând apoi, începând cu 2014, un nou rol, în calitate de National Key Account Manager în regiunea Europei de Sud-Est. A fost numită apoi, în 2015, în funcția de Business Executive Officer pentru categoria Beverages, Confectionary and Culinary România, înainte de preluarea poziției pe care o deține în prezent în 2018, coordonând categoria la nivelul mai multor țări.

Leszek Wacirz, actual Country Manager al Nestlé România, își va asuma, începând cu 1 ianuarie 2022, un nou rol de Market Head la cârma operațiunilor Nestlé Turcia.

Retail jobs

Nestle vrea să își dubleze activitatea și să angajeze

Nestlé vrea să își dubleze activitatea în România în următorii 5-10 ani, atât prin creștere organică, prin mixul de produse oferite pe piață, cât și prin potențiale fuziuni și achiziții. Producătorul alimentar și de băuturi ar putea crea peste 170 de noi locuri de muncă în următorii ani, ajungând la 661 angajați, comparativ cu 483 la finalul anului 2020.

Afacerile producătorului de dulciuri Nestle România au crescut în pandemie cu trei milioane de lei, ajungând la 933 de milioane de lei, iar profitul a depășit 71 de milioane de lei, în 2020. Numărul angajaților s-a redus la 483, după ce gigantul a închis în prima partea a anului 2019 singura fabrică de producție din România, de la Timișoara, de unde ieșeau napolitanele Joe.

Nestlé este o companie de produse alimentare și băuturi, prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajați. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Citeste si:
Lanțul german TEDi, care vinde și produse la 1 euro, deschide primele magazine din România în primăvara anului 2022
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Silvia Sticlea a fost numită în funcţia de Country Manager al Nestlé România