Colecția capsulă va fi disponibilă începând cu 4 octombrie în toate magazinele Lidl din România, iar articolele vestimentare sunt certificate ca textile organice și naturale, în conformitate cu Global Organic Textile Standard (GOTS).
De la rochii tricotate (49,99 lei) și cămăși clasice (39,99 lei), până la tricouri din 100% bumbac organic (19,99 lei), bluze din molton (49,99 lei), jeggins modelatori (39,99 lei) și jeans skinny fit din 98% bumbac organic (59,99 lei), colecția include piese vestimentare disponibile în nuanțe neutre. Noua colecție este certificată GOTS și realizată cu fibre de viscoză Lenzing EcoVero.
Certificarea GOTS atestă fabricarea responsabilă a materialelor textile, atât din punct de vedere social, cât și ecologic pe întregul lanț de aprovizionare, fără a utiliza substanțe nocive. Pentru producerea fibrelor de viscoză Lenzing EcoVero s-a folosit lemn care provine din păduri sau plantații gestionate în mod sustenabil, iar fibrele au fost produse în conformitate cu standardele etichetei ecologice europene.
În 2020, discounterul Lidl a detronat Kaufland în clasamentul celor mai mari retaileri alimentari, după ce a raportat o cifră de afaceri de 12,8 miliarde de lei, cu doar 27 de milioane de lei mai mult decât sora sa. Discounterul cu 33 de noi magazine deschise în 2020 a înregistrat o creștere spectaculoasă de 31% a afacerilor, în timp ce cifra de afaceri a Kaufland a crescut cu aproape 1 miliard de lei.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ peste 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care mai bine de 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 270 de magazine și 5 centre logistice.