Lectură de un minut

02 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Lidl și Kaufland introduc bonurile de cumpărături ecologice

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Lidl și Kaufland, doi dintre cei mai mari retaileri alimentari din România, introduc, începând cu această lună, un nou tip de bon de cumpărături, ecologic și prietenos cu mediul înconjurător.

Lidl și Kaufland, parte a grupului Schwarz, continuă astfel strategia de sustenabilitate. Noul bon este realizat dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră, fiind fabricat fără coloranți chimici. Astfel, acesta este rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi și nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. În plus, hârtia din care este realizat este certificată FSC, provenind din silvicultură sustenabilă. Bonul este reciclabil și atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie.

Odată cu tranziția la noul bon de cumpărături și ambalajul rolelor de hârtie pentru casele de marcat a fost optimizat – retailerii renunță la folosirea plasticului pentru gruparea rolelor. Această schimbare contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, prin economisirea a 30 de tone de plastic, anual, la nivelul întregului Grup Schwarz.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl și Kaufland introduc bonurile de cumpărături ecologice