Lectură de 2 minute

28 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Cosmetic Plant lansează o nouă gamă de cosmetice, după afaceri în ușoară creștere în 2021 și majorare record a vânzărilor online

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, își menține trendul ascendent înregistrat în ultimii ani și încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 11,9 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 6% față de 2020, fără a majora prețurile produselor. În primul trimestru au fost înregistrate creșteri de peste 60% pentru produsele din gama Fusion, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Gama 4D, noua generație de acid hialuronic, obține cele mai bune rezultate din categoria Fusion, triplându-și vânzările.

La nivel de business, primele trei luni ale acestui an au adus o evoluție pentru toate produsele Fusion, lansate în 2019. Acestea au înregistrat o creștere a vânzărilor de peste 60% în primul trimestru din 2022, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, iar cererea de produse ce au la bază noua generație de acid hialuronic 4D a crescut cu peste 260%. În perioada ianuarie-martie 2022, vânzările online ale au înregistrat o creștere record, de peste 110% față de primul trimestru din 2021.

Omega Plus, noua gamă de produse Cosmetic Plant

Compania lansează gama Omega Plus, cu cinci produse de îngrijire cu acizi grași esențiali Omega 3, 6, 7 și 9 și ulei de avocado.

„Remodelăm în permanență portofoliul de produse, pornind întotdeauna de la o atentă cercetare a nevoilor și preferințelor de consum și de la cercetarea, testarea și selectarea celor mai bune ingrediente. Succesul înregistrat de gamele 4D și Vitamin C Plus ne-au confirmat importanța acestor factori. Pentru lansarea gamei Omega Plus ne-au fost necesari doi ani de cercetare, rezultatul obținut fiind o formulă inovatoare. Datorită combinației unice și revoluționare de ingrediente, care aduce un plus de eficacitate, suntem siguri că această nouă gamă din portofoliul nostru va fi extrem de apreciată”, a declarat Susana Laszlo, directoarea generală a Cosmetic Plant.

Formată din cinci articole, gama Omega Plus face parte din familia Essential Plus și cuprinde produse de cremă hidratantă și cremă antirid pentru față, cremă de corp, șampon și 2 în 1 balsam&mască reparator.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica ei, Susana László. Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Farmacia Tei și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente. În prezent, portofoliul include peste 140 de articole, grupate în cinci familii de produse: Fusion, Essential Plus, Essential, Sun și Me&Mom, care se pot achiziționa și din magazinul online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cosmetic Plant lansează o nouă gamă de cosmetice, după afaceri în ușoară creștere în 2021 și majorare record a vânzărilor online