Lectură de 3 minute

09 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Cosmetic Plant își menține vânzările la nivelul de anul trecut. În 2021, producătorul român vrea o nouă fabrică

Angela Alexandru

La finalul unui an atipic, care a impus reguli noi și găsirea unor soluții rapide și competitive, Cosmetic Plant a reușit să-și mențină businessul la un nivel similar celui din 2019 prin lansări de produse noi, reorganizare și redesign al portofoliului de produse, înregistrând o creștere medie lunară a vânzărilor online de 73%.

Pentru că 2020 este un an în care mediul online a fost, și încă este, cel mai dinamic canal de vânzare, în perioada ianuarie - octombrie, Cosmetic Plant a înregistrat o creștere medie lunară a vânzărilor pe acest canal de 73%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019.

”Având în vedere provocările pe care ni le-a adus acest an și impredictibilitatea cu care încă ne confruntăm, suntem mulțumiți de rezultatele obținute și de ce am reușit să realizăm până acum. Situația economică actuală a fost un test perfect pentru strategia de relansare și repoziționare a companiei pe care am demarat-o anul trecut, iar acum avem dovada clară că pașii strategici pe care i-am gândit atunci au fost corecți. Creșterea vânzărilor și interesul foarte evident față de noile produse lansate sunt un semnal că românii apreciază produsele autohtone și se numără printre preferințele lor.

Vom continua să investim în cercetare, pentru a găsi ingrediente inovatoare și eficiente, pe baza cărora să creăm noi produse. Ca urmare a faptului că de la an la an ne-am extins sistemul de distribuție și a crescut prezența noastră în piață, precum și în urma diversificării categoriilor de produse, avem în plan să facem noi investiții în automatizarea proceselor de producție și în mărirea spațiului de depozitare. De asemenea, anul viitor, prin accesarea unor fonduri europene, dorim să investim în construirea unei noi fabrici. Pentru acest an, estimăm o cifră de afaceri de 11,3 milioane lei, nu mult diferită față de cea din 2019. Dar, luna decembrie este încă la început și, de obicei, numărul comenzilor crește în această perioadă”, a declarat Susana László, director general și co-acționar Cosmetic Plant.  

Citeste si:
Retailerul home&deco Biano a lansat o tehnologie bazată pe inteligență artificială pentru cross-sell

Printre lucrurile care au definit activitatea Cosmetic Plant anul acesta se numără:

  • extinderea distribuției la raft a noii game Face Care (lansate în noiembrie 2019);
  • lansarea de două 2 produse care au completat gama Body Care: gel și loțiune igienizantă pentru mâini;
  • lansarea gamei OZON Sun Care, cu creme și emulsii de protecție solară bazate pe uleiul de măsline ozonizat;
  • alte 8 produse noi lansate (fiole cu acid hialuronic 4D, fiole cu vitamina C Tetra, seturi de îngrijire cu Vitamina C Tetra - categoriile de vârstă 30+, 40+, 50+, 3 ape micelare).

În 2020 gama fusion a ajuns să reprezinte 20% din totalul vânzărilor valorice în categoria produselor pentru îngrijire a tenului. Cea mai mare pondere în vânzări au avut-o produsele din gama essential: cremele de mâini (o creștere medie de 24%), produsele din gama Vitamina CPlus (o medie de 20%) iar vedetele au fost produsele cu rețete pe bază de gălbenele, cu 30%.

În contextul anului pandemic 2020, Cosmetic Plant a donat 2,5 tone de cremă de mâini cadrelor medicale din spitalele care au luptat împotriva COVID-19.

Cosmetic Plant este producător românesc de cosmetice, iar compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca. Este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora - România Hypermarche, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Farmacia Tei și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente. Portofoliul COSMETIC PLANT include peste 140 produse, disponibile și în magazinul online al producătorului.

Citeste si:
Profi inaugurează noua generație Profi City: primul magazin, deschis în Timișoara

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cosmetic Plant își menține vânzările la nivelul de anul trecut. În 2021, producătorul român vrea o nouă fabrică