Lectură de 2 minute

14 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Cosmetic Plant a investit 2,5 milioane de euro în 30 de ani de activitate pe piață

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, aniversează trei decenii de la înființare. În tot acest timp, compania a comercializat peste 20 de milioane de produse și a investit peste 2,5 milioane de euro, înregistrând o dinamică de creștere medie a business-ului de 10% anual și un portofoliu de peste 140 de sortimente dezvoltate în propriile laboratoare din Cluj-Napoca.

Fondată în 1991, în Cluj-Napoca, de către Ileana Mester, farmacistă cu peste 20 de ani de experiență în cosmetologie, Cosmetic Plant este în prezent unul dintre cei mai longevivi producători români de cosmetice. Pornind într-un mic atelier și cu numai 6 produse, în cei 30 de ani de activitate compania a ajuns la un portofoliu de peste 140 de produse proprii, dezvoltate după rețete originale.

Peste 20 de milioane de produse vândute în 30 de ani

În cei 30 de ani de activitate, Cosmetic Plant a vândut peste 20 de milioane de produse. În ceea ce privește preferințele clientelor, în topul celor mai vândute produse se situează crema antirid cu gălbenele, crema vitaminizantă de zi cu ulei de cătină și măsline, crema de mâini cu gălbenele, crema de mâini cu ulei de cătină și crema pentru albire cu extract de lămâie.

Și gamele cu vitamina C Tetra și Acid Hialuronic 4D se regăsesc pe lista preferințelor, acestea fiind și două dintre gamele ce conțin ingrediente inovatoare, lansate în premieră pe piața din România de către Cosmetic Plant în 2018, respectiv 2019.

La nivel de business, compania a înregistrat în cei 30 de ani de activitate o dinamică de creștere medie a cifrei de afaceri de la an la an de 10% și profitabilitate constantă.

„Chiar dacă au existat provocări, mai ales cele privind penetrarea într-un sortiment cât mai extins în lanțurile de retail, am reușit să ne menținem constanți în rezultatele financiare pe care le-am obținut pe parcursul activității noastre. Un rol important l-au avut investițiile de circa 2,5 milioane de euro pe care le-am direcționat către cercetare și producție, și pe care le vom continua și de acum înainte”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Cosmetic Plant a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei și anticipează o creștere cu 15% pentru 2021, menținând, astfel, trendul ascendent înregistrat în ultimii ani.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Mega Image, Farmacia Tei și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente. În prezent, portofoliul include peste 140 produse ce se pot achiziționa și de pe magazinul online al producătorului – www.cosmeticplant.ro.

Citeste si:
Joburi în retail, în străinătate: ce salarii sunt oferite în afara României
Joburi în retail, în străinătate: ce salarii sunt oferite în afara României

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cosmetic Plant a investit 2,5 milioane de euro în 30 de ani de activitate pe piață