Lectură de 4 minute

02 Mai 2024 - Interviuri și Analize

Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr și activ, precum și tuturor celor preocupați de menținerea unui stil de viață sănătos, debutează în forță pe piața de retail modern locală prin deschiderea în București a primei locații dintr-o serie de 15 planificate pentru lansare până la finalul anului 2024.

Sursa foto: Good2Go

Good2Go este un concept nou, fără legătură cu lanțurile de retail existente, gândit de la zero pe plan local. Proprietarul Good2Go este Starlock Ltd., societate comercială având sediul în Cipru. Kaufland și Good2Go sunt parteneri contractuali, respectiv, pentru primul magazin deschis în România, Good2Go este chiriaș al Galeriei Kaufland din Drumul Binelui, București. Nu există nicio altă legătură între cele două companii/branduri, transmit reprezentanții noului concept de magazin, la solicitarea retail.ro.

În primul magazin Good2Go, situat în „Galeria Kaufland Drumul Binelui” din București, există o selecție amplă de produse cu conținut caloric scăzut și alimente fără gluten care nu fac rabat de la gust, în vreme ce atleții profesioniști și entuziaștii fitness-ului pot alege produse de top dedicate lor, precum batoane și shake-uri proteice care susțin performanța și recuperarea.

Magazinul oferă și produse pentru copii atent selecționate, de la sucuri fără zahăr adăugat și biscuiți ecologici, la produse non-alimentare din categoria art & craft. De asemenea, cei care caută o gustare delicioasă de savurat între mesele principale ale zilei, pot alege dintr-o gamă bogată de snack-uri și înghețată delicioasă, soluția perfectă pentru a se răcori în orice moment al zilei, sau pot opta pentru sandvișuri, sucuri naturale, smoothie-uri ori băuturi răcoritoare.

Magazinul Good2Go nu are case self-scan, iar produsele Good2Go sunt ambalate, magazinul nu are o zonă de Food proaspăt, au adăugat reprezentanții magazinului.

De asemenea, clienții Good2Go care vor să savureze o cafea se pot opri la corner-ul 5 to Go situat în interiorul magazinului.

Cum funcționează franciza Good2Go

Cu un model de business în sistem de parteneriat de operare și o investiție estimată la 1.000.000 de euro pentru 2024, Good2Go vizează inaugurarea a încă 14 magazine până la finalul anului în curs. Pe termen lung, strategia de dezvoltare a companiei include extinderea națională, respectiv deschiderea a 200 de magazine în următorii 5 ani, precum și atingerea cifrei de afaceri de 37 milioane de euro până la finalul anului 2025.

Citeste si:
Dyson lansează un nou produs de curățare a pardoselilor fără aspirare. Când va fi disponibil în România
Dyson lansează un nou produs de curățare a pardoselilor fără aspirare. Când va fi disponibil în România

Oferim spre administrare antreprenorilor locali selecționați, spații comerciale premium și un concept de magazin extrem de bine poziționat prin selecția de produse, perfect adaptată nevoilor clientului modern. În plus, costul intrării în rețeaua Good2Go este accesibil în raport cu cel al unui sistem clasic de franciză, iar schema de remunerare este anume gândită pentru a stimula performanța în vânzări.

Cristian Costache, General Manager Good2Go

Magazinele Good2Go sunt operate în parteneriat de către societăți comerciale (prestatori de servicii) care asigură operațiunile de zi cu zi (adică vânzare & mercantizare, comenzi, gestiune marfă) pe baza logistică pusă la dispoziție de Good2Go. Astfel, compania Good2Go predă magazinele la cheie partenerilor de operare, împreună cu toate dotările, sistemele și fondul de marfă, iar aceștia asigură operarea magazinelor prin personal propriu, într-un sistem de tip dealership, cu suportul și în conformitate cu procedurile și standardele de operare Good2Go.

Pragul de intrare în rețeaua Good2Go este accesibil, fiind vorba, de fapt, de o garanție de gestiune care urmează a fi returnată la finalul colaborării. Good2Go este interesat de parteneriate de lungă durată, cu antreprenori cu experiență anterioară în retail / vânzări, care au seriozitatea, capacitatea și dorința de a oferi servicii de calitate clienților, și vor să dezvolte un business propriu.

Anul acesta, Good2Go are un plan ambițios de expansiune. Compania vizează deschiderea a 9 magazine până la finalul lunii iulie și lansarea a minimum 15 magazine până la finalul anului, atât în București, cât și în țară. Pe termen lung, strategia Good2Go are ca obiectiv deschiderea unei rețele naționale de 200 de magazine în următorii 5 ani. Primul magazin Good2Go din România este situat în „Galeria Kaufland” din Drumul Binelui, nr. 55-57, sector 4, București și a fost inaugurat pe 26 aprilie.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului