Lectură de 3 minute

21 Mai 2024 - Interviuri și Analize

FOTO | Polonezii de la Zabka, despre magazinele Froo din România: Suntem în perioadă de testare

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Cu peste 10.000 de magazine, livrare din ușă în ușă, soluții digitale și deservire a peste 3 milioane de clienți zilnic, Żabka Group este un important retailer de proximitate în Europa. La finalul anului 2023, retailerul a încheiat achiziția unui pachet majoritar de acțiuni, formând un parteneriat cu unul dintre cei mai importanți jucători de distribuție FMCG din România – DRIM Daniel Distribuție

Sursa foto: retail.ro

Polonezii de la Zabka au declarat că se află în perioada de testare în țara noastră, cu primul magazin deschis sub brandul Froo, în Piața Progresul.

”Primul pas este deschiderea câtorva locații spre testare, dintre care una deja funcționează de la începutul lunii mai, în București. Magazinul a fost deschis în formula friends&family, adică oferta sa este disponibilă unui anumit grup de clienți de testare. Această soluție ne va permite să răspundem și mai bine așteptărilor consumatorilor de pe piața locală, precum și să testăm facilitățile din magazin. Ritmul în continuare de dezvoltare a rețelei în România va depinde de rezultatul fazei de testare”, au declarat reprezentanții Zabka Group, la solicitarea retail.ro.

În magazin sunt prezenți angajați, deși geamurile acoperite nu lasă să se vadă foarte multe. Magazinul funcționează între orele 6.00 - 23.00, de luni până duminică, având o sortimentație variată, precum produse de panificație, fructe și legume, dar și dulciuri.

Anterior operațiunii, DRIM FMCG era deținută de Radu Trandafir, Marcela Trandafir și Ioana Ionițescu.

Citeste si:
ANALIZĂ XTB: Sucul de portocale, încă un produs ce poate deveni aproape un lux din cauza scumpirilor în lanț
ANALIZĂ XTB: Sucul de portocale, încă un produs ce poate deveni aproape un lux din cauza scumpirilor în lanț

În același timp, Radu Trandafir, Marcela Trandafir și Ioana Ionițescu și Żabka Polska sp. z o.o. vor înființa o nouă companie, RetailCo, prin intermediul căreia vor desfășura activități pe piața bunurilor de larg consum.

Żabka Polska sp. z o.o. este activă în sectorul de comerț cu amănuntul al bunurilor de larg consum prin gestionarea unei rețele de franciză de magazine de proximitate în Polonia.

DRIM FMCG este o companie de distribuție angro a bunurilor de larg consum din România, care distribuie produsele furnizorilor săi, precum și produsele marcă proprie în 20 de județe din România, inclusiv în București. DRIM FMCG distribuie către comercianții cu amănuntul, către alți angrosiști și acoperă necesarul pentru benzinării, la nivel național.

Grupul Żabka a fost înființat la începutul anului 2021. Este format din trei unități de afaceri principale: Żabka Polska, Żabka Future și Żabka International, care sunt susținute de Leadership Strategic. Żabka Polska se concentrează pe afacerile cu amănuntul și este responsabilă pentru managementul și dezvoltarea lanțului modern de magazine de proximitate și a rețelei logistice la nivel național a Grupului. Żabka Future este responsabilă pentru accelerarea creării unui ecosistem digital și pentru asigurarea unei tehnologii optime pentru creșterea multidirecțională a Grupului. La rândul său, Żabka International este responsabilă pentru implementarea expansiunii internaționale a Grupului. Grupul Żabka include și Maczfit, liderul de piață în catering dietetic din Polonia, și Dietly.pl, platforma lider de comerț electronic pe acest segment.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  FOTO | Polonezii de la Zabka, despre magazinele Froo din România: Suntem în perioadă de testare