Lectură de 2 minute

22 Dec 2023 - Știri și Noutăți

Polonezii de la Zabka intră pe piața din România prin preluarea distribuitorului DRIM Daniel

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Marcând anul acesta 25 de ani de existență, Żabka Group a încheiat achiziția unui pachet majoritar de acțiuni, formând un parteneriat cu unul dintre cei mai importanți jucători de distribuție FMCG din România – DRIM Daniel Distribuție. Tranzacția este verificată de Consiliul Concurenței. 

Sursa foto: zabkagroup.com/DRIM

Cu peste 10.000 de magazine, livrare din ușă în ușă, soluții digitale și deservire a peste 3 milioane de clienți zilnic, Żabka Group este un important retailer de proximitate în Europa.

Intrarea Grupului Żabka pe piața din România este rezultatul strategiei de creștere adoptată de Grup în 2021. După obținerea aprobărilor de reglementare din partea autorităților române pentru tranzacție, prioritatea va fi continuarea dezvoltării accelerate a DRIM.

„Construim un parteneriat cu o firmă care se bucură de o uriașă încredere, atât din partea partenerilor de afaceri, cât și din partea clienților de pe piața românească, și care se dezvoltă respectând standardele cu care suntem obișnuiți în Żabka. Am dedicat ultimul sfert de secol unei creșteri dinamice în Polonia, iar astăzi ne lansăm într-o nouă etapă, care implică lansarea operațiunilor pe o nouă piață europeană”, a spus Tomasz Suchański, CEO al Grupului Żabka.

Bilanțul de creștere și potențialul de dezvoltare al pieței românești, împreună cu profilul de consumator similar celui polonez, poziționează România ca o direcție geografică naturală pentru expansiunea Grupului.

DRIM Daniel Distributie FMCG este o afacere de familie cu o vastă experiență în domeniu, bucurându-se de un respect semnificativ în România, fiind administrată în prezent de a doua generație de antreprenori. În decursul celor aproape 30 de ani de activitate, DRIM a construit o infrastructură logistică extinsă și și-a consolidat poziția de partener solid pentru furnizorii săi și proprietarii magazinelor tradiționale. Datorită acestui fapt, DRIM a devenit una dintre cele mai mari rețele de distribuție a produselor de tipul FMCG de pe piața locală, angajând peste 800 de persoane și aprovizionând circa 12 000 de magazine comerciale tradiționale.

Grupul Żabka a fost înființat la începutul anului 2021. Este compus din trei unități principale de business: Żabka Polska, Żabka Digital și Żabka Future. Żabka Polska se concentrează asupra activității de retail și este responsabilă în principal de aspectele operaționale și comerciale ale activității Grupului, inclusiv gestionarea și dezvoltarea rețelei moderne de unități staționare de tipul modern convenience și de rețeaua logistică națională a Grupului. Żabka Future are ca scop crearea de noi afaceri, care sprijină dezvoltarea grupului. Żabka Digital răspunde de accelerarea construirii celui mai modern ecosistem convenience digital și găsirea sinergiei dintre afacerile digitale deja mature din portofoliul nostru grație tehnologiei.

Citeste si:
Analiză Glovo: Ce deserturi comandă românii de Paște, în afară de pască și cozonaci
Analiză Glovo: Ce deserturi comandă românii de Paște, în afară de pască și cozonaci
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Polonezii de la Zabka intră pe piața din România prin preluarea distribuitorului DRIM Daniel