"În 2021 plănuim să deschidem două showroom-uri în România, în a doua jumătate a anului, dacă vor fi condiții favorabile. Strategia urmată de noi este cea omnichannel, showroomul fiind atât un spațiu pentru a studia gamele noastre, cât și pentru a ridica produse, a le returna sau a le schimba. Este, de asemenea, locul în care specialiștii noștri acordă clienților consultanță. Ne dorim să putem extinde anul acesta, și în România, posibilitatea de livrare a pieselor mari de mobilier prin flota proprie. Aceasta ar însemna un transport mai sigur și mai rapid către clienți", a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami, pentru retail.ro.
În vara anului trecut, într-o perioadă în care pandemia de Covid-19 a închis magazinele fizice și a afectat grav activitatea retailerilor care nu vindeau și online, Bonami a inaugurat primul magazin offline, în zona de cumpărături Cerný Most din Praga, Republica Cehă. Retailerul a continuat expansiunea rețelei offline, cu focus pe extinderea regională.
Într-un interviu acordat retail.ro în septembrie, Pavel Vopaři, CEO Bonami, spunea: „Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia. Este un mod mult mai plăcut și comod pentru clienții noștri de a-și ridica produsele de dimensiuni mici și mijlocii. Aceste locații reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite colecții, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, și, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanție".
Cum a fost 2020 pentru Bonami
Anul trecut, retailerul home&deco a bifat afaceri de 10 milioane de euro pe piața românească, în creștere cu 45%. "Începutul de an a fost mai lent, însă ulterior vânzările s-au accelerat și au crescut constant, culminând, bineînțeles, de Black Friday. Suntem mulțumiți de rezultate, deja privim cu încredere către 2021", spune Pavel Vopařil.
Lensa deschide un nou showroom, la Galați, în urma unei investiții de 100.000 de euro

Anul trecut, segmentul textil și cel al accesoriilor pentru casă au înregistrat creșteri importante. Mobilierul pentru exterior este o altă categorie care a bifat rezultate bune. Pe de altă parte, mobilierul a avut o evoluție mai lentă, a mai spus reprezentantul Bonami.
Pentru 2021 retailerul ceh țintește afaceri de 13 milioane de euro în România și 100 milioane de euro în toate țările în care este prezent: Cehia, Slovacia, Polonia, România și Ungaria.