Lectură de 2 minute

12 Jan 2021 - Interviuri și Analize

Bonami, retailer online home&deco, vrea să deschidă două magazine fizice în România în acest an

Andra Imbrea

Bonami.ro, retailer ceh de produse home&deco, vrea să deschidă două showroom-uri offline în România, în a doua parte a anului. Retailerul online a făcut o mișcare surprinzătoare anul trecut când, în plină pandemie, a deschis primul magazin fizic, în Cehia. 

"În 2021 plănuim să deschidem două showroom-uri în România, în a doua jumătate a anului, dacă vor fi condiții favorabile. Strategia urmată de noi este cea omnichannel, showroomul fiind atât un spațiu pentru a studia gamele noastre, cât și pentru a ridica produse, a le returna sau a le schimba. Este, de asemenea, locul în care specialiștii noștri acordă clienților consultanță. Ne dorim să putem extinde anul acesta, și în România, posibilitatea de livrare a pieselor mari de mobilier prin flota proprie. Aceasta ar însemna un transport mai sigur și mai rapid către clienți", a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami, pentru retail.ro. 

În vara anului trecut, într-o perioadă în care pandemia de Covid-19 a închis magazinele fizice și a afectat grav activitatea retailerilor care nu vindeau și online, Bonami a inaugurat primul magazin offline, în zona de cumpărături Cerný Most din Praga, Republica Cehă. Retailerul a continuat expansiunea rețelei offline, cu focus pe extinderea regională. 

Într-un interviu acordat retail.ro în septembrie, Pavel Vopaři, CEO Bonami, spunea: „Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia. Este un mod mult mai plăcut și comod pentru clienții noștri de a-și ridica produsele de dimensiuni mici și mijlocii. Aceste locații reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite colecții, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, și, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanție".

Cum a fost 2020 pentru Bonami 

Anul trecut, retailerul home&deco a bifat afaceri de 10 milioane de euro pe piața românească, în creștere cu 45%. "Începutul de an a fost mai lent, însă ulterior vânzările s-au accelerat și au crescut constant, culminând, bineînțeles, de Black Friday. Suntem mulțumiți de rezultate, deja privim cu încredere către 2021", spune Pavel Vopařil.

Citeste si:
Tranzacție finalizată pe piața de lux: LVMH a cumpărat Tiffany pentru o sumă mai mici decât cea stabilită inițial

Anul trecut, segmentul textil și cel al accesoriilor pentru casă au înregistrat creșteri importante. Mobilierul pentru exterior este o altă categorie care a bifat rezultate bune. Pe de altă parte, mobilierul a avut o evoluție mai lentă, a mai spus reprezentantul Bonami. 

Pentru 2021 retailerul ceh țintește afaceri de 13 milioane de euro în România și 100 milioane de euro în toate țările în care este prezent: Cehia, Slovacia, Polonia, România și Ungaria.

Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Bonami, retailer online home&deco, vrea să deschidă două magazine fizice în România în acest an