Lectură de 3 minute

16 Jun 2020 - Știri și Noutăți

Bonami, retailer online de mobilă și decorațiuni, se extinde în offline și deschide primul magazin, în Cehia

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Bonami, retailer online de mobilier și decorațiuni, face o mișcare surprinzătoare și deschide primul magazin fizic în zona de cumpărături Cerný Most din Praga, Republica Cehă. Într-o perioadă în care pandemia de coronavirus a închis magazinele și a afectat grav activitatea celor care nu erau prezenți pe alte canale de vânzare, Bonami intra în retailul offline și plănuiește să deschidă mai multe locații, inclusiv în România. 

 

„În situația actuală, este posibil ca această inaugurare să pară neașteptată, însă, pentru noi, face parte dintr-o strategie pe termen lung și o vedem ca pe o oportunitate excelentă. Principala noastră preocupare este să oferim clienților posibilitatea de a atinge produsele și de a se convinge de calitatea lor. Magazinul fizic este doar una dintre soluțiile noastre pentru a crea o experiență omnichannel completă., a comentat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Primul magazin fizic Bonami are o suprafață de aproximativ 200 mp și comericializează o selecție de accesorii, corpuri de iluminat, precum și de mobilier, de la mărci precum: Bloomingville, Be Pure Home, PT LIVING, Karlsson sau mobilier de la Karup, Actona, La Forma și Rowico. Spațiul își va schimba sortimentul în funcție de sezon și de campaniile ce se află în desfășurare online.

În timpul achiziției, pentru simplificarea procedurii de comandă, clienții vor avea la dispoziție tablete. Scanând codul QR al produsului selectat, acestea afișează toate informațiile disponibile, precum și articole conexe. Magazinul propune colecții în diverse stiluri și variante de preț, astfel încât să existe o ofertă largă, pentru orice public.

„Bonami oferă online 60.000 de produse, fiind, desigur, imposibil să aducem întregul sortiment în magazinul fizic. Însă, prin selecția noastră, dorim să atragem clienții online, astfel încât să beneficieze de o gamă mult mai amplă. Dorim, de asemenea, ca pe viitor, să adăugăm alte servicii, cum ar fi afișarea electronică a prețurilor, un spațiu pentru ateliere și întâlniri, precum și serviciile unui designer de interior.’’ , a mai menționat Vopařil.

Magazinul împarte un spațiu comun cu vânzătorul ceh de paturi și saltele ProSpánek, oferind astfel oportunitatea achiziției directe a produselor pentru un somn sănătos. Acestea sunt disponibile și online, în oferta bonami.ro, cu o perioadă de testare de 45 de zile. Pe viitor, Bonami plănuiește să inaugureze și alte magazine, atât în ​​Cehia, cât și pe celelalte piețe unde compania este prezentă, inclusiv în România.

Bonami, retur gratuit timp de un an

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi, într-o perioada dificilă, Bonami oferă returul complet gratuit, timp de 365 de zile, la orice produs comandat, atât de dimensiuni mici, cât și pentru cele supradimensionate. Compania dorește astfel să ofere un plus de siguranță și confort tuturor celor ce plasează comenzi online.

În luna aprilie, Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a depășit prognoza inițială, realizând vânzări de 6 milioane de euro pe toate piețele unde este prezent, din care 1 milion de euro pe piața din România.

Citeste si:
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail

„Chiar dacă inițial creșterea a fost mai lentă, de la mijlocul lunii aprilie vânzările au urmat un trend ascendent constant. Procentual, Bonami a obținut vânzări cu 30% mai mari luna trecută față de martie, când s-a declanșat criza legată de pandemie. Suntem încântați și de rezultatele obținute în luna mai, așteptăm o creștere cu 80% față de aceeași perioadă a anului trecut pentru întreaga companie și de 120% pentru România’, a menționat Pavel Vopařil, CEO-ul companiei.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bonami, retailer online de mobilă și decorațiuni, se extinde în offline și deschide primul magazin, în Cehia