Lectură de 3 minute

29 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Vânzări de 75 mil. euro pentru Bonami în 2020, dintre care 10 mil. euro în România. Retailerul vrea 26 de magazine fizice

Andra Imbrea

Pentru retailerul de produse home&deco Bonami pandemia a adus o creștere a vânzărilor, astfel încât retailerul online va termina anul cu afaceri totale de 75 milioane de euro, dintre care 10 milioane de euro pe piața locală. Bonami, care împlinește 4 ani în România, are planuri ambițioase în privința vânzărilor și, surprinzător, cu extinderea în offline.

Inițial, în primul trimestru, a existat o încetinire a vânzărilor, din cauza debutului pandemiei, însă, în lunile următoare, situația s-a redresat, existând perioade când creșterea a depășit planul inițial, atât pe piața din România, cât și pe celelalte piețe unde Bonami este prezent, și anume Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria.

După ce va termina anul 2020 cu vânzări totale de 75 de milioane de euro în toate țările în care este prezent, Bonami tintește pentru 2021 afaceri de 100 milioane de euro. Astfel, retailerul așteaptă o creștere de 35%. „Ne așteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România’’, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Bonami, 26 de magazine fizice

În iunie, într-o perioadă în care pandemia de coronavirus a închis magazinele și a afectat grav activitatea celor care nu erau prezenți pe alte canale de vânzare, Bonami s-a extins în retailul offline cu o primă locație în zona de cumpărături Cerný Most din Praga, Republica Cehă. 

În ciuda pandemiei, compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, urmând ca rețeaua să se extindă rapid anul acesta și în afara granițelor Cehiei, în principalele orașe din țările unde Bonami este prezent, urmând, pe viitor, și București.

Citeste si:
Lensa deschide un nou showroom, la Galați, în urma unei investiții de 100.000 de euro

„Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia. Este un mod mult mai plăcut și comod pentru clienții noștri de a-și ridica produsele de dimensiuni mici și mijlocii. Aceste locații reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite colecții, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, și, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanție’’, a mai afirmat Pavel Vopařil.

Bonami dorește să deschidă încă 6 magazine până la finalul anului, și 20 anul următor. Planul este susținut atât de numărul de vizite și de comenzi înregistrate în magazine, ce au urmat trendul ascendent anticipat, cât și de reacțiile pozitive ale clienților ce vizitează magazinele și au încredere în sfaturile oferite de specialiștii Bonami.

Transport propriu și optimizării în aplicație 

Acestor servicii li se adaugă și inaugurarea propriei rețele de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul s-a dovedit un real succes încă din primele luni de funcționare, și a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.

Aplicația Bonami s-a bucurat de optimizări anul acesta, fiind adaugate noi funcționalități, pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare. Aceasta generează în continuare un procent de 8% din totalul comenzilor.

Citeste si:
Studiu: Piața modei online din România va trece de 5 miliarde de lei în 2021. TOP jucători

Cu ocazia aniversării a 4 ani pe piața din România, Bonami le oferă clienților săi o reducere de 15% la orice produs, în perioada 30 septembrie - 4 octombrie. De asemenea, compania organizează două concursuri pe canalele sale de social media, ce oferă vouchere cu o valoare totală de 800 lei.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzări de 75 mil. euro pentru Bonami în 2020, dintre care 10 mil. euro în România. Retailerul vrea 26 de magazine fizice