Lectură de 2 minute

30 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Nemții de la Zalando au lansat platforma de fashion în România

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, s-a lansat în România, cu peste 350.000 de produse și mai mult de 1.700 de branduri. Clienții locali vor beneficia de livrări și retururi gratuite până la 100 de zile de la cumpărare, dar și asistență în limba română pre și post achiziție.

Articol actualizat la ora 11:40

Zalando nu va avea birouri sau depozite pentru livrări în România, iar comenzile clienților vor fi preluate din depozitele din Europa. Compania nu are momentan în plan construcția unui depozit în România, dar are în desfășurare construcția a patru unități în Europa, a declarat Daniel Rogiński, directorul general Europa Centrală și de Est Zalando, în cadrul unei conferințe de presă.

Clienții pot primi coletele în 3-5 zile la domiciliu sau într-o rețea de peste 500 de puncte de ridicare Packeta și Fan Courier. Retururile se efectuează printr-o solicitare de ridicare la domiciliu sau cu predare în cele aproximativ 250 puncte de colectare. În următoarele luni, serviciile de livrare vor fi suplimentate. Pentru a plăti, clienții pot alege opțiunea preferată, de la ramburs la livrare, la carduri de credit și plata în avans.

Zalando Partner Program

Zalando va funcționa și ca un marketplace, iar brandurile și retailerii locali se pot alătura Zalando Partner Program și pot începe să-și vândă produsele online, prin intermediul platformei, atât clienților din România, cât și celor aproape 49 de milioane de clienți activi existenți în momentul de față în 25 de țări din Europa. Până acum, există peste 1.000 de parteneri în Partner Program, cu aproximativ 4.400 de branduri conectate la platformă.

Zalando intră, astfel, în competiția locală cu Fashion Days, parte din grupul eMAG, platforma germană About You și polonezii de la Answear.

Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, celor aproape 49 de milioane de clienți activi în 25 de țări.

Platforma a înregistrat 7,5 miliarde de accesări în 2021. Veniturile Zalando au crescut în 2021 cu 29,7% și au ajuns la 10,4 miliarde de euro. Compania are în Europa peste 17.000 de angajați, din aproximativ 140 de țări (mai mult de 3.000 dintre ei lucrează în tehnologie).

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Zalando are o rețea de 12 centre de livrări active pe șapte piețe diferite (Germania, Polonia, Franța, Italia, Suedia, Spania și Țările de Jos) din Europa. În prezent, compania desfășoară lucrări de construcție pentru patru noi centre în Germania, Polonia și Franța. Zalando are un sediu tehnologic central la Berlin, patru hub-uri tehnologice (Dublin, Dortmund, Helsinki, Zurich) și două birouri dedicate (Erfurt, Mönchengladbach).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nemții de la Zalando au lansat platforma de fashion în România