Cooperarea va începe în Germania pe parcursul celui de-al patrulea trimestru și va fi extinsă în alte țări începând cu anul viitor.
„Frumusețea reprezintă o oportunitate imensă și fantastică de creștere pentru noi, întrucât piața online a frumuseții din Europa este încă în mare parte neexplorată. Vrem să le permitem și să îi inspirăm pe clienții noștri să găsească alegerea perfectă a modei și frumuseții într-un singur loc'', spune David Schneider, co-CEO al Zalando.
Martin Brok, CEO Sephora, numește această colaborare un pas esențial în strategia europeană de creștere a lanțului său.
„Această colaborare ilustrează ambiția noastră de a inova continuu pentru a surprinde și a servi clienții noștri mai bine decât oricine altcineva. Zalando, în prezent cea mai de succes platformă de modă online din Europa, este partenerul ideal pentru noi pentru a continua să inspirăm clienții", a explicat directorul Sephora.
Sephora este un celebru lanț de magazine cu parfumuri și produse de înfrumusețare, înființat în 1969, de Dominique Mandonnaund, în Franța.
Zalando este o companie germană națională de comerț electronic cu sediul în Berlin, Germania. Compania urmează o abordare de platformă, oferind produse de modă și stil de viață clienților de pe 17 piețe europene. Zalando a fost fondată în Germania în 2008
Industria locală de software avansează rapid: mindit.io raportează o cifră de afaceri de 13 milioane de euro
