Lectură de 2 minute

31 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Schimbări la vârful L’Oréal România. Compania a numit un nou chief of marketing officer și head of L’Oréal University for E-Commerce

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Începând cu luna iulie a acestui an, Smaranda Teleabă preia funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea departamentului CDMO al L’Oréal România în vederea inovațiilor digitale în marketing și e-commerce, începută de predecesoarea ei, Raluca Duță, care își asumă rolul de Head of L’Oréal University for E-Commerce.

Sursa foto: L’Oréal

Cu o experiență de mai bine de 10 ani în cadrul companiei, Smaranda Teleabă s-a alăturat echipei L’Oréal România în 2012, parcursul său profesional vizând domeniile de brand management, product management și marketing management, urmând apoi să-și consolideze aptitudinile profesionale în roluri precum Business Unit Manager NYX Professional Makeup și Marketing & Trade Marketing Manager Make-up.

Împreună cu echipa ei, Smaranda a implementat transformarea către experiența digitală a consumatorului, cu un focus puternic pe social media și advocacy, rezultând astfel în poziționarea NYX Professional Makeup ca brandul #1 în social media pentru mai mulți ani consecutivi.

Raluca Duță s-a alăturat L’Oréal în 2017 ca Digital Manager

Din noul său rol, Raluca Duță, ajutată de experiența din L’Oréal România, va facilita dezvoltarea, inovația, și educația în e-commerce la nivel internațional în cadrul L’Oréal Groupe. Raluca Duță s-a alăturat L’Oréal în 2017 ca Digital Manager al diviziei produselor de larg consum, având misiunea de a accelera proiectele de media și digitalizare ale diviziei, lansând împreună cu echipa categoriei makeup conținut axat pe inovație digitală, cât și proiecte de advocacy precum « Machiaj în Oraș. »

În 2018, Raluca a preluat rolul de Corporate Digital Manager. Cu ajutorul unei echipe cros-divizionale construită în mod special pentru accelerarea prezenței L’Oréal in e-commerce, eforturile lor au reușit să plaseze România în topul țărilor din Europa din punct de vedere al creșterii modelului de business e-commerce în piață.

Începand cu 2020, în rolul său de Chief Marketing Officer, Raluca și-a continuat eforturile de solidificare al e-commerce-ului, implementând inovații majore în departamentul CDMO al L’Oréal România – accelerând campaniile de retailer media, creând o structură bine-definită a colaborărilor cu influencerii din punct de vedere advocacy, și integrând aspectul de consumer intelligence ca un pilon cheie al modelului de business L’Oréal.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Citeste si:
Coreenii de la KORIKA sunt de acum pe Notino: ce cosmetice găsim în magazine
Coreenii de la KORIKA sunt de acum pe Notino: ce cosmetice găsim în magazine
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Schimbări la vârful L’Oréal România. Compania a numit un nou chief of marketing officer și head of L’Oréal University for E-Commerce