Lectură de 2 minute

02 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Schimbări la conducerea Stefanel: Cornelia Nicolae pleacă după 10 ani

Andra Imbrea

Cornelia Nicolae, managerul care a condus în ultimii 9 ani operațiunile Stefanel în România, pleacă din compania de fashion. Cornelia, care a preluat în ultimii 3 ani și operațiunile Stefanel în mai multe țări din Europa, se alătură unei alte companii de fashion, în poziția de Retail Operations Director.

Cornelia Nicolae se află la cârma unuia dintre cele mai longevive branduri de fashion din România din 2011. Ulterior, în 2017 a preluat și operațiunile Stefanel în Turcia, iar din 2018 deținea poziția de Retail Sales Manager Eastern Europe - regiune care includea Polonia, Germania și Austria. 

De la 1 septembrie, Cornelia s-a alăturat echipei Fashion House Group, din poziția de Retail Operations Director. În locul ei, la conducerea Stefanel România a fost numit Bogdan Caluian, anterior Area Sales Manager Stefanel România. 

În funcția nou creată, Cornelia va fi responsabilă de lansarea Fashion House Outlet Centre din zona Cernica, al doilea outlet din București, situat în partea de est a Capitalei, precum și de creșterea vânzărilor și a traficului de clienți din centrul outlet din zona Militari.

“După 10 ani de activitate la Stefanel, ani plini de realizări profesionale, am ales o nouă provocare și mă alătur echipei Fashion House Group. Predau ștafeta colegului meu Bogdan Caluian. Echipa Stefanel va ramane pe mâini bune în continuare”, a declarat Cornelia Niculae.

Citeste si:
Retailerul online de modă Asos anunță rezultate surprinzătoare în contextul pandemiei: creștere de 2,3 mld. de euro în ultimele șase luni

Stefanel a intrat pe piața locală în 1991 și a ajuns să dețină o rețea de 13 magazine, în Iași, Timișoara, Cluj, Constanța, Brașov, Sibiu și București, în Capitală retailerul având 7 locații. Din cele 7 magazine din București, două sunt situate stradal, iar restul în cadrul centrelor comerciale.

Fashion House Group aparține dezvoltatorului european Liebrecht & wooD, care construiește cel de-al doilea outlet Fashion House Outlet Center în aproprierea Bucureștiului, la Cernica, o investiție de 25 de milioane de euro.

Cu o suprafață de 13.000 mp, lângă Cernica (ieșirea de pe autostrada A2), construcția noului outlet a demarat la începutul acestui an, iar magazinul urmează să fie inaugurat până în primăvara anului 2021. Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată

Citeste si:
Business digital first: strategia Alina Cernătescu Fashion pentru rochiile care vorbesc de pe umeraș
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Schimbări la conducerea Stefanel: Cornelia Nicolae pleacă după 10 ani