Lectură de 2 minute

16 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Liebrecht and wooD investește 25 de milioane de euro în cel de-al doilea Fashion House Outlet Centre în București

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Liebrecht & wooD construiește cel de-al doilea centru Fashion House în partea de Est a Capitalei, în comuna Fundeni, lângă lacul Cernica, care își va deschide porțile în aprilie 2021, în urma unei investiții de 25 de milioane de euro.

Aceste este cel de-al șaptelea centru outlet construit de dezvoltatorul european a grupului Liebrecht & wooD în țări precum Polonia și Rusia, alături de țara noastră. Proiectul a obținut o linie de capital de 7,5 milioane de euro de la CEC Bank.

Poziționat lângă autostrada A2, cel de-al doilea centru outlet beneficiază de acces direct de pe autostradă.

Programat pentru a fi dezvoltat în două etape, centrul outlet, ce va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați, va deschide prima zonă comercială de 8.700 de metri pătrați în aprilie 2021, urmând ca restul de aproximativ 4.000 de metri pătrați să fie deschiși în 2023. Prima fază a proiectului are o rată de închiriere de peste 50%.

Proiectul de 25 de milioane de euro este cel de-al cincilea dezvoltat de Liebrecht & wooD în România, după centrul de birouri Victoria Park din Băneasa, Militari Shopping Centre, West Park Retail Militari și Fashion House Outlet Centre Bucharest din parte de Vest a capitalei.

Modelul de outlet a impus un nou standard în retailul de fashion în România în ultimii 12 ani, din momentul în care Fashion House Oulet Centre și-a deschis porțile în West Park Retail Militari, în București. Consumatorul român ține cont de raportul calitate preț și noi, în cadrul Fashion House, oferim o experiență de cumpărături de neegalat datorită portofoliului de mărci. Modelul nostru de business a demonstrat faptul că este sustenabil și în cele mai complicate perioade economice. Centrele noastre de tip outlet oferă reduceri permanente de minim de 30% și datorită acestui fapt, au o rată de conversie extrem de ridicată pentru retailul de fashion din România. Ținând cont de toate aspectele specifice și de toate noutățile pe care cel de-al doilea centru de outlet le va aduce, suntem convinși că avem ingredientele necesare pentru o destinație de shopping unică. Liebrecht and wooD este prezent pe piața locală de mai bine de 15 ani cu un portofoliu de investiții de peste 200 de milioane de euro. Investiția de 25 de milioane de euro în galeria în aer liber din Estul capitalei reprezintă un angajament în plus al dezvoltatorului european față de piața locală” a declarat Sorin Ioan Blaga, General Manager, Liebrecht & wooD România.

Galeria în aer liber este unică pentru România și se inspiră din arhitectura Belle Epoque a Bucureștiului interbelic. Vizitatorii vor avea ocazia să se bucure o experiență de cumpărături în aer liber atunci când vor explora magazinele, iar acest aspect al arhitecturii noului centru comercial este cu atât mai important, cu cât noua realitate impusă de pandemie vine cu reguli stricte pentru retail.

Citeste si:
Hala Terminal din Piața Obor va fi modernizată. Cât costă lucrările
Hala Terminal din Piața Obor va fi modernizată. Cât costă lucrările
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Liebrecht and wooD investește 25 de milioane de euro în cel de-al doilea Fashion House Outlet Centre în București