Este, de asemenea, primul magazin cu case de marcat self service bazat pe tehnologia de viziune computerizată, cu capacitatea de a crea un tichet de cumpărături în timp real, notează inforetail.com.
Supermarketul de 800 de metri pătrați din Regensburg, Bavaria, oferă o gamă de peste 5.000 de articole, inclusiv produse proaspete, produse de panificație, bere, ziare și reviste.
Acesta dispune de cea mai recentă actualizare a sistemului EasyOut de la Trigo, care permite clienților să selecteze articolele dorite și să părăsească magazinul fără a fi nevoie să treacă pe la casa de marcat. De asemenea, Trigo a adăugat acum posibilitatea ca cumpărătorii să revizuiască, să aprobe și să plătească înainte de a părăsi magazinul.
Noul sistem de plată EasyOut disponibil în acest magazin Netto generează automat chitanțele clienților în timp real, utilizând în același timp terminalele de plată rapidă Netto pentru a permite cumpărătorilor să plătească cu telefonul mobil sau cu cardul.
Spre deosebire de autoplata tradițională, nu este nevoie să scanezi sau să cântărești produsele, deoarece tehnologia EasyOut adaugă articolele în coșurile virtuale ale cumpărătorilor în timp real, pe măsură ce aceștia se deplasează în magazin.