Lectură de 5 minute

02 Jun 2020 - Știri și Noutăți

#retailAboveCorona: Cărturești vinde cărți și accesorii pe platforma online home&deco Vivre

Andra Imbrea

Pandemia de coronavirus a afectat grav industria de retail fizic, comercianții fiind nevoiți să-și închidă magazinele și să se orienteze către online. În acest context, Vivre, retaileri online de mobilier și decorațiuni, a anunțat că primește în ecosistemul platformei retaileri ce doresc să vândă online. Primul retailer care se alătura inițiativei este lanțul de librării Cărturești, care va vinde, din 3 iunie, cărți, ceaiuri și accesorii pe site-ul de home&deco Vivre.

Gama Cărturești disponibilă pe Vivre.ro va include produse din categorii precum cărți, ceaiuri, produse gourmet, accesorii de lifestyle și papetărie. Începând cu 3 iunie, clienții vor avea posibilitatea de a comanda articolele favorite prin intermediul site-ului și aplicației Vivre, care ajunge la peste 6 milioane de vizitatori pe lună. 

Cărturești nu este la primul astfel de parteneriat cu diverși retaileri cu scopul de se readapta noii realități de consum generate de pandemia de coronavirus. La începutul lunii mai, Cărturești a lansat un parteneriat cu Mega Image, prin care instala insule cu cărți ce puteau fi cumpărate din supermarketurile Mega Image. 

Închiderea librăriilor fizice stradele și a celor din centrele comerciale, dar și lipsa unei date oficiale privind reluarea activității au obligat libăriile Cărturești să caute noi colaborări. Vânzările online au crescut cu circa 300%, dar nu au acoperit nici pe departe pierderile din offline. Astfel, proiectul pilot cu Mega Image a început pe 28 aprilie prin amplasarea unei insule cu cărți în magazinul fanion din Băneasa.

Cel de-al doilea parteneriat Cărturești, menit a revigora vânzările lanțului de librării, se realizează astfel cu unul dintre cei mai mari retaileri online home&deco, Vivre. 

Citeste si:
Angajări în pandemie: Altex, 1.000 de locuri de muncă disponibile în magazine și centre logistice

“Credem că parteneriatul cu Vivre va aduce valoare pentru toată lumea, este un act de solidaritate într-un context dificil, care sperăm că ne va ajuta să depășim cu bine această perioadă de incertitudine. Numitorul comun al alianței este derivat din promisiunea pe care atât noi, cât și Vivre o facem clienților, și anume că selectăm produse care îți fac viața mai frumoasă. Acest curatoriat al unor obiecte deosebite este parte din ADN-ul comun al celor două branduri, și de aceea acest parteneriat este unul firesc, născut din solidaritate dar și din afinitate”, a declarat Iulia Teliban, Marketing Manager Cărturești.

„Am lansat campania #împreună pentru a veni în sprijinul tuturor retailerilor tradiționali. Încă de la momentul declanșării crizei sanitare, am adaptat platforma Vivre pentru a susține companiile din România, dar și pentru a le oferi clienților posibilitatea de a accesa produsele pe care și le doresc. Parteneriatul cu brandul Cărturești aduce mai aproape de clienți articole deosebite, de care aceștia se pot bucura din confortul și siguranța propriei locuințe. Pentru că fluxul economic trebuie să funcționeze în continuare, noi recomandăm tuturor retailerilor offline, dar și online să își unească forțele către acest scop comun. Împreună vom reuși să depășim orice provocare!”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing.

La finalul lunii aprilie 2020, perioadă cu restricții majore generate de pandemia de COVID-19, Vivre, retailerul exclusiv online de mobilier și decorațiuni, a bifat o evoluție pozitivă a volumului de vânzări și schimbări importante în comportamentul de cumpărare al consumatorilor români. Astfel, pe parcursul lunii aprilie a anului curent, compania a înregistrat o creștere de peste 60% a vânzărilor față de aceeași perioadă a anului trecut.

Vivre este principalul e-commerce din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 150.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume. Vivre oferă zilnic mii de produse noi pentru cei care vor să devină proprii designeri. Promisiunea pe care compania o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziția clienților o destinație online unde pot găsi mobilă și accesorii potrivite personalității lor.

Citeste si:
Producătorul Floriol și Unisol donează echipamente medicale în lupta contra Covid-19

 

 

Despre Cărturești

Cărturești este prima librărie-concept din România, deschisă la finalul lui 2000 și dedicată unei noi experienţe de cumpărare și promovare a cărţii şi a produselor culturale. Devenit cel mai important lanț de librării de pe piața din România, Cărturești are în prezent 37 de spații care redefinesc ideea de librărie. Printre librăriile flagship ale brandului se numără Cărturești Carusel, inclusă în topul The Telegraph al celor mai frumoase librării din lume, Cărturești Verona, cel mai mare spațiu dedicat lecturii și ofertei de carte din București sau Cărturești Modul, o librărie de cultură vizuală care aduce în plus o grădină interioară, o galerie de artă contemporană și o cafenea.

După ce în martie 2020, în contextul crizei Covid-19, toate librăriile Cărturești au fost închise temporar, începând cu 15 mai s-a trecut la redeschiderea treptată a spațiilor din București și din țară. În prezent, 11 librării Cărturești și-au reluat activitatea cu program redus, iar librăria virtuală www.carturesti.ro este în continuare non-stop la dispoziția cititorilor.

Sursă foto: Cărturești Facebook 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  #retailAboveCorona: Cărturești vinde cărți și accesorii pe platforma online home&deco Vivre