„Am fost extrem de afectați. Am petrecut primele săptămâni încercând să stabilizăm situația, să vedem ce putem face pentru a nu merge direct în faliment. Am început să ne uităm la reconstrucție. Am mers pe activități online. Am avut creștere de 300%, probabil, dar nici pe departe cât să acopere închiderile din zona de retail. Am avut multe activități în online și ele au strâns și 20.000 de oameni, online, ceea ce este un lucru foarte interesant. Am încercat să ne adaptăm și să oferim, în primul rând, stakeholderilor noștri, ce putem face: citit povești pentru copii, recomandări de lectură. Am încercat să creștem activitatea online pentru a ne ține în funcțiune și furnizorii. Noi avem peste 1.000 de furnizori, din România, numai. Sunt și ei afectați, dar mai puțin decât noi”, a declarat Șerban Radu.
Cu magazinele închise de pandemie, rețeaua Cărturești și-a mutat activitatea în online, dar vânzările nu acoperă pierderile raportate de magazinele fizice.
„În paralel, încercăm să conturăm o strategie pentru termen mediu și lung. Mi se pare important să nu lăsăm virusul să ne lovească mai mult decât a făcut-o deja. Problema noastră mai mare este cum reacționăm. (...) Canalul online nu îl compensează, însă, pe cel offline”, a spus Radu.
În decembrie, Cărturesti a deschis în București Mall Vitan un nou magazin pentru pasionații de cărți, papetărie și cadouri.