Lectură de 4 minute

15 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Primark dă startul campaniei masive de reduceri la hainele pentru copii

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Primark reduce prețurile la sute de articole esențiale de îmbrăcăminte și accesorii pentru copii, reafirmându-și angajamentul de a păstra prețuri mai mici la îmbrăcămintea pentru copii. Măsura se aplică anumitor produse esențiale pentru  sezonul de vară și își propune să ajute familiile să economisească și să achiziționeze haine pentru cei mici la prețuri cât mai accesibile.

Sursa foto: Primark

Acesta este al doilea an în care Primark introduce prețuri mai mici la sute de articole esențiale pentru copii, după ce vara trecută a scăzut prețurile la anumite piese de îmbrăcăminte pentru copii, chiar înainte de perioada cumpărăturilor pentru începerea școlii. Prin această inițiativă, Primark dorește să ofere clienților cel mai bun raport calitate/preț la toate produsele comercializate.

Noile prețuri mai mici la produsele esențiale de zi cu zi se aplică articolelor din colecțiile de vară pentru copii, cum ar fi tricourile, seturile – tricou și pantaloni scurți, costumele de baie, șlapii și șepcile, perfecte pentru zilele fierbinți de vară sau de vacanță. Un tricou simplu, pantaloni scurți de baie, o pereche de șlapi și o șapcă pot fi achiziționate la prețul de 52 de lei, față de 72 de lei, anul trecut. Măsura se extinde, de asemenea, și la îmbrăcămintea pentru bebeluși, o ținută completă formată din tricou și pantaloni scurți fiind acum la prețul de 28 de lei, față de 30 de lei în urmă cu 12 luni.

Știm că vara poate fi o perioadă costisitoare pentru familii și, pe măsură ce se apropie vacanța, părinții vor să își țină bugetul sub control și să găsească prețuri mici la articolele de îmbrăcăminte pentru copii, însă fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea.

Maciej Podwojski, Director de vânzări Primark, Europa Centrală și de Est

Pentru colecțiile de vară, elementele de noutate sunt designul, cromatica și prețurile mai mici pentru articolele selectate, în timp ce calitate excelentă, specifică Primark, rămâne aceeași pentru îmbrăcămintea de copii și bebeluși. Toate produsele sunt concepute pentru a fi îndrăgite și purtate mai mult timp înainte de a fi date mai departe, atunci când rămân mici.

Majoritatea pantalonilor scurți de baie și a costumelor de baie – piese must-have pentru copiii de toate vârstele - sunt fabricate din materiale reciclate (minimum 50% poliester reciclat). În același timp, tricourile, pantalonii scurți și costumele pentru copii sunt fabricate în continuare folosind minimum 50% bumbac provenit din Primark Sustainable Cotton Programme (PSCP), cel mai mare program de bumbac durabil de acest tip din industria modei.

Exemplificăm câteva dintre noile produse care beneficiază de prețuri mai mici (comparativ cu prețul produselor din colecția de primăvară/vară de anul trecut), cu mențiunea că noi produse ajung săptămânal în magazine.

Citeste si:
eMAG lansează un shop dedicat cosmeticelor: peste 80.000 de produse puse la bătaie
eMAG lansează un shop dedicat cosmeticelor: peste 80.000 de produse puse la bătaie
  • Pantaloni scurți de baie pentru copii de la 15 lei (20 de lei în primăvara/vara 2023)
  • Costume de baie pentru copii de la 17 lei (20 de lei în primăvara/vara 2023)
  • Tricouri și pantaloni scurți cu licență pentru copii de la 20 de lei (30 de lei în primăvara/vara 2023)
  • Șlapi pentru copii de la 19 lei (30 de lei în primăvara/vara 2023)
  • Șepci pentru copii de la 6 lei (10 lei în primăvara/vara 2023)
  • Hanorace și pantaloni de trening pentru bebeluși de la 14 lei (15 de lei în primăvara/vara 2023)
  • Tricouri și pantaloni scurți cu licență pentru bebeluși de la 14 lei (20 de lei în primăvara/vara 2023)

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 80.000 de angajați în 16 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, precum și produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 400 de magazine la nivel global și continua să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026, inclusiv pe noua piață din Ungaria.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Primark dă startul campaniei masive de reduceri la hainele pentru copii