Lectură de 2 minute

16 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Băutura energizantă Rockstar, relansată de PepsiCo. Produsul va fi disponibil într-un nou ambalaj

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, anunță relansarea băuturii energizante Rockstar, cu o nouă înfățișare. Cu un segment care reprezintă 5% din totalul pieței de băuturi răcoritoare, băuturile energizante sunt o categorie în care vânzările nu au fost afectate de contextul pandemic.

Acest moment marchează prima acțiune internațională de poziționare a brandului Rockstar, de la achiziția lui de către PepsiCo în 2020. Astfel, compania urmărește accelerarea expansiunii de brand pe noi piețe, având ca scop dublarea prezenței produsului la nivel global în următorii trei ani. Același obiectiv va fi vizibil și pe piața din România, unde PepsiCo are planuri puternice pentru susținerea Rockstar.

„Suntem încântați să readucem în atenția consumatorilor băutura energizantă Rockstar printr-o relansare la nivel internațional. Produsele energizante sunt o categorie în continuă creștere, în întreaga lume, însă necesită o abordare nouă. Prin această campanie globală, dorim să redefinim modul în care consumatorii percep Rockstar și, în același timp, să îi celebrăm pe toți cei care, prin muncă și pasiune, își îmbunătățesc performanțele în fiecare zi”, a declarat Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

Rockstar - unde se găsește în România

Produsele Rockstar pot fi achiziționate din marii retaileri din România, precum și de la comercianții mici și mijlocii, partenerii PepsiCo, în 4 variante de arome.

Deși piața din România este în continuare una preponderent “clasică”, în care aroma de bază este energizantul Original, în ultimii ani, s-a observat un interes tot mai ridicat din partea consumatorilor medii pentru arome, în categorie.

Băutura conține vitamina B, ginseng și taurină, precum și cofeina și guaranaș Rockstar este disponibil în variantele Original si XDurance (aroma de afine, rodii și acai), două arome noi – mango și fructul pasiunii.

Noua identitate vizuală a brandului a fost dezvoltată de echipa globală de design PepsiCo, aducând în atenție logo-ul sub formă de stea, cu o abordare modernă, într-o paletă de culori din gama galben metalic și negru.

Produsele PepsiCo sunt prezente în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume - a generat o cifră de afaceri de peste 70 miliarde dolari în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream; portofoliul este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Citeste si:
Al cincilea raport State of Snacking al Mondelēz: cum aleg consumatorii gustările în vreme de inflație
Al cincilea raport State of Snacking al Mondelēz: cum aleg consumatorii gustările în vreme de inflație

Principiile PepsiCo sunt în linie cu o viziune care reflectă ambiția de sustenabilitate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Băutura energizantă Rockstar, relansată de PepsiCo. Produsul va fi disponibil într-un nou ambalaj