Lectură de 2 minute

02 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Pepsi, parteneriat cu Beyond Meat, unul dintre cei mai mari producători de carne artificială, pentru snackuri și băuturi pe bază de plante

Angela Alexandru

Beyond Meat, producător de carne din proteină vegetală, și PepsiCo, unul dintre cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din lume, anunță semnarea unui parteneriat. În baza acestuia vor fi lansate pe piață o serie de produse pe bază de plante, pe segmentele de băuturi și snackuri, sub brandul The PLANeT.

Beyond Meat, companie specializată în producerea de carne artificială, și PepsiCo, gigantul de băuturi și gustări, vor crea, produce și vinde snack-uri și băuturi folosind înlocuitori pe bază de plante, titrează Retail Detail. Cele două companii au format un parteneriat sub care se va lansa un nou brand, respectiv The PLANeT.

Noua asociere îi va permite lui Beyond Meat, nou intrat în industria alimentară, acces la expertiza în producție și de marketing a PepsiCo, pentru a dezvolta noi produse.

De cealaltă parte, PepsiCo își va mări investițiile în produsele pe bază de plante, care devin din ce în ce mai importante la nivel global, în timp ce colaborează cu unul dintre jucătorii de top de pe piața de înlocuire a cărnii.

Totodată, parteneriatul va ajuta compania PepsiCo să își atingă obiectivele de sustenabilitate. De exemplu, de curând PepsiCo a introdus ambalaje din plastic reciclat rPET, inclusiv pe piața locală. Anul trecut, aceasta a semnat acordul Organizației Națiunilor Unite, angajându-se să reducă emisiile de dioxid de carbon. Un raport al ONU din 2019 a arătat că sistemul alimentar este responsabil pentru 37% din emisiile de gaze cu efect de seră. În ultimii ani, PepsiCo a încercat, de asemenea, să reducă cantitatea de zahăr din produsele sale și să adauge gustări și băuturi mai sănătoase în portofoliul său.

Citeste si:
Tipografia Rottaprint: Etichetele pentru mărcile proprii din retail au crescut semnificativ în 2020

Momentan nu se cunosc detaliile financiare ale parteneriatului. Beyond Meat are deja colaborări încheiate cu McDonald’s, Taco Bell şi alte nume mari și se impune în piața mondială a cărnii artificiale.

CITEȘTE și interviul cu Adrian Lăcătuș, Senior Commercial Director PepsiCo pentru Balcanii de Est, despre extinderea în eCommerce și sustenabilitate.

PepsiCo este una dintre cele mai mari companii din lume în segmentul alimentar și are sub umbrela sa peste 20 de mărci de produse (Pepsi, Lay’s, Mountain Dew, Gatorade, Tropicana, 7 Up, Doritos, Cheetos, Mirinda etc). Ca răspuns la schimbarea preferințelor consumatorilor, PepsiCo și-a dezvoltat segmentul afacerii cu produse pe bază de fructe, legume, cereale integrale și fibre compania achiziționând mărci suplimentare orientate spre sănătate. În pandemie, PepsiCo a vândut mai multe snack-uri și mai puține băuturi.

Citeste si:
Coca-Cola România aduce tehnologia Keel Clip în țară și începe înlocuirea foliei de plastic folosită pentru baxurile de doze
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Pepsi, parteneriat cu Beyond Meat, unul dintre cei mai mari producători de carne artificială, pentru snackuri și băuturi pe bază de plante