Lectură de un minut

28 Jul 2020 - Știri și Noutăți

PepsiCo a vândut mai multe snack-uri și mai puține băuturi, în pandemie

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Cifra de afaceri a gigantului PepsiCo a scăzut cu 3,1% în al doilea trimestru de anul acesta, iar creșterea vânzărilor de cereale și snack-uri a contribuit la rezultatul financiar surprinzător, în contextul pandemiei de Coronavirus.

Vânzările PepsiCo au ajuns la 14 miliarde de euro, raportând o scădere de doar 3,1%, deși analiștii se așteptau la o scădere mai mare. Profitul net al companiei a scăzut la 1,5 miliarde de euro, iar criza cauzată de pandemia de Coronavirus a costat compania 450 de milioane de euro, potrivit CEO-ului Ramon Laguarta.

Divizia de băuturi a celor de la PepsiCo a raportat o scădere de 7%, pe fondul închiderii multor restaurante, cinematografe și stadioane, pentru a limita răspândirea noului Coronavirus. Creșterea vânzărilor din supermarketuri nu a compensat, însă, scăderea înregistrată. Pe de altă parte, vânzările de snack-urile și cerealele au crescut cu 6%, scrie retaildetail.eu.

CEO-ul companiei a declarat că a observat o îmbunătățire a datelor financiare în mai și iunie, pe fondul deschiderii sectoarelor economice.

Rivalul Coca Cola a raportat cea mai mai scădere trimestrială a vânzărilor din ultimii 25 de ani. Producătorul a anunțat că va scoate din producție brandurile „zombie”, pentru a proteja linia de bază a băuturilor de închiderile din sectorul HoReCa, care au generat o scădere de 28% a vânzărilor în al doilea trimestru din acest an, acestea ajungând la 7,2 miliarde de dolari.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  PepsiCo a vândut mai multe snack-uri și mai puține băuturi, în pandemie