Cele două companii și-au propus să îmbunătățească experiența clienților prin introducerea - în 27 de țări - a funcției Virtual Mirror. O oglindă virtuală care permite clienților să încerce online produsele înainte de a le achiziționa. Potrivit lui Bartosz Kliś, CCO al Notino, acest instrument inovator a îmbunătățit semnificativ experiența clienților.
În altă ordine de idei, recent L'Oréal a lansat un nou ingredient care oferă o modalitate încă neexplorată de abordare a problemelor de pigmentare localizată, care duc la apariția petelor de vârstă și a semnelor post-acneice.
Denumită Melasyl, molecula este rezultatul a 18 ani de cercetare și 121 de studii științifice ale L'Oreal. Formulele care conțin ingredientul brevetat acționează la toate nuanțele de piele pentru a aborda semnele pigmentare de pe piele, notează cosmeticbusiness.com.
Melasyl se lansează în produsele din cadrul francizei Mela B3 de la La Roche Posay, inclusiv în serul MelaB3 și MelaB3 SPF30. Se așteaptă ca viitoarele produse de la L'Oréal Paris și Vichy să utilizeze, de asemenea, ingredientul.