Lectură de un minut

13 Feb 2024 - Știri și Noutăți

L'Oréal investește în brandul chinezesc de parfumuri To Summer

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

L'Oréal continuă să investească pe piața chineză. Gigantul cosmeticelor preia o participație minoritară în brandul chinez de parfumuri high-end To Summer.

Sursa foto: Unsplash

Tranzacția, a cărei valoare nu a fost dezvăluită, va fi realizată prin intermediul Shanghai Meicifang Investment, fondul L'Oréal creat pentru a sprijini mărcile chinezești inovatoare, susținut de Bold, fondul său de private equity, notează moda.es.

În ciuda creșterii mai lente din China, care afectează grupurile mari, se așteaptă ca piața chineză de frumusețe să ajungă la 49 de miliarde de euro până în 2024. În septembrie 2022, grupul a investit în Documents, o altă marcă chineză de parfumuri.

În 2023, grupul a înregistrat vânzări de 41,2 miliarde de euro, în creștere cu 7,6%. Profitul operațional al companiei a crescut cu 9,2%, la 8,143 miliarde de euro.

Pe zone geografice, grupul francez a crescut pe toate piețele sale, cu excepția Asiei de Nord, unde cifra de afaceri a scăzut cu 0,9% în 2023, cu vânzări de 10,662 miliarde de euro. Piața locală a companiei conduce în continuare în topul veniturilor grupului: în Europa, gigantul francez a avut o cifră de afaceri de 13.007 milioane de euro, cu 16% mai mult decât în exercițiul financiar 2022.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  L'Oréal investește în brandul chinezesc de parfumuri To Summer