Beiersdorf a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 10,8%, până la 9,5 miliarde de euro, un nou record. Profitul operațional a crescut cu 9,5%, la 1,27 miliarde de euro. Cifrele record se datorează în parte performanței puternice a mărcii emblematice Nivea, care depășește pentru prima dată pragul de cinci miliarde de euro în vânzări și a înregistrat o creștere cu două cifre în toate regiunile și categoriile, informează compania, notează retaildetail.eu.
Warnery vorbește despre o traiectorie de creștere remarcabilă: "Am fost compania de frumusețe cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial în 2023 și ne-am respectat promisiunea de creștere profitabilă". El indică investiții majore în încercarea de a deveni "cea mai bună companie de îngrijire a pielii din lume". De exemplu, o nouă unitate de producție în Leipzig a fost cea mai mare investiție făcută vreodată de companie într-un loc de producție, cu o valoare totală a investiției de 300 de milioane de euro.
Directorul general pare totuși precaut în noile sale previziuni: creșterea din acest an va fi de o cifră și nu de două cifre, iar profiturile operaționale vor continua să crească. Această prudență nu este o noutate: în urmă cu un an, el a prezis, de asemenea, o ușoară încetinire a creșterii, dar s-a dovedit că s-a înșelat.