Lectură de 2 minute

13 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Metro deschide 22 de noi magazine LaDoiPași și lansează aplicația Dish Order pentru restaurante

Anca Olteanu

Retailerul cash&carry Metro inaugurează 22 de noi magazine LaDoiPași cu ocazia „Zilei Afacerii Tale”, destinată businessurilor independente și lansează aplicația Dish Order, dedicată restaurantelor care pot face livrări sau oferă posibilitatea de take-away.

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry România, a ajuns la 1.630 de unități.

„Anul acesta campania Ziua Afacerii Tale este mai relevantă ca oricând. Antreprenorii independenți au fost alături de comunitate și au oferit sprijin consumatorilor, într-o perioadă în care a fost cea mai mare nevoie de prezența, expertiza și implicarea lor. Este momentul să fim solidari cu ei, ca oameni și ca antreprenori curajoși și, tocmai de aceea, încurajăm publicul larg să susțină antreprenorii locali. Afacerile independente merită mai mult decât admirația noastră, merită tot sprijinul nostru”, a declarat Adrian Ariciu, CEO Metro România.

În plus, Metro lansează Dish Order în România, o aplicație dedicată în special restaurantelor care pot face livrări sau oferă posibilitatea de take-away, aplicație prin care acestea își pot crea propriul e-shop. Dish Order vine în completarea platformei Dish lansată la începutul anului. Pentru a sărbători antreprenorii și pe această cale, Metro oferă 15 pachete Dish Order, fără taxă de activare, atribuite antreprenorilor care încă de la lansarea Dish în România și-au manifestat dorința de a adopta soluția e-shop oferită de METRO sau care iau parte la concursul desfășurat de companie pe pagina de Facebook.

Citeste si:
Nespresso deschide al șaptelea magazin din România, în Timișoara 

De asemenea, pentru clienții HoReCa, Metro a organizat, începând din 6 octombrie, în cadrul GastronoMETRO, centrul dedicat expertizei în gastronomie, cursuri pentru barmani, alături de partenerii PPD și Pernod Ricard, de igienizare și siguranță alimentară în bucătăriile profesionale, alături de Diversey, dar și de expertiză culinară, împreună cu Unilever Food Solution.

În 2020, afacerile Metro au crescut și au ajuns la 6,1 miliarde de lei, dar pandemia și impactul asupra HoReCa au afectat profitul companiei, care s-a diminuat față de anul anterior. Număr de angajați a crescut ușor, până la 3.523.

Metro activează pe piața comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, fiind specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume.

Citeste si:
Ambalajele produselor Danone se colectează în 30 de magazine Penny
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Metro deschide 22 de noi magazine LaDoiPași și lansează aplicația Dish Order pentru restaurante