Lectură de 2 minute

23 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Mâncarea viitorului: brandul Verdino lansează o alternativă la carnea tocată

Andra Imbrea

Salconserv Food, companie deținută de oamenii de afaceri Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, care au investit 3 milioane de euro în brandul Verdino, lansează un nou produs: tocata din plante Verdino. Pentru producţia acesteia se folosesc ulei de cocos în loc de slănină și proteină de mazăre în loc de carne. Gama Verdino reprezină pariul celor doi oameni de business pe mâncarea viitorului. 

Tocata din plante Verdino are consistenţa și aspectul cărnii tocate de porc și se poate folosi la ciorba de perișoare, ardei umpluți, sos Bolognese, musaca și până la sarmale sau chiftele. Tocata Verdino nu conține colesterol, antibiotice, soia şi nici organisme modificate genetic. Totodată, reprezintă o sursă de proteine și este colorată natural, cu pudră de sfeclă roșie. Produsul completează sortimentația Verdino ultra-fresh, alături de burger, mici și mici picanți.

Salconserv Food devine astfel primul și singurul producător român care oferă o alternativă la carnea tocată, proaspătă, pe bază de proteine de mazăre.

“Ne concentrăm asupra furnizării de produse de top, competitive, plant-based, care sunt atât hrănitoare, cât și gustoase. Echipa noastră lucrează îndeaproape pentru a oferi o gamă de inovații de produs, bazate pe plante, dar cu textura, gustul și profilul nutrițional adecvat. Produsele plant-based sunt bune atât pentru oameni, cât şi pentru mediu şi animale”, a declarat Eberhart Răducanu, CEO Salconserv Food.

Produsele Verdino se găsesc în marile rețele comerciale - Cora, Auchan, Carrefour, Kaufland şi Rewe -, dar compania livrează şi prin propria platforma online. Tocata bună din plante Verdino poate fi achiziționată deocamdată doar de pe www.verdinoshop.ro.

Citeste si:
Tranzacție: Carrefour cumpără al treilea cel mai mare retailer alimentar din Brazilia

Compania Salconserv Food a început producția la sfârșitul anului 2018, încheind 2019 cu o cifră de afaceri de 8,3 milioane de lei și 80 de angajați și estimează o creștere de până la 12,2 milioane de lei în 2020. Verdino este brand românesc, produs la Mediaș de compania Salconserv Food și reprezintă viitorul, fiind o mâncare cu impact zero asupra planetei. Verdino vine ca alternativă vegetală la produsele cu carne folosind proteina de mazăre. Gama de produse Verdino include burgeri, mici, carne tocată, parizer, cârnăciori, salam, crenvurști, brânzeturi din ulei de cocos și specialități precum Mortadella cu fistic ori Bacon.  

În spatele brandului Verdino se află Raul Ciurtin, fondatorul producătorului de lactate Albalact, care a fost vândută grupului francez Lactalis în 2016. Ciurtin deține în prezent și compania Prefera Foods, ce deține o fabrică în județul Alba unde produce conserve, mâncare conservată și produse fresh sub brandurile Capricii și Delicii, Azi sau Atelier Mediaș. În perioada martie-aprilie, vânzările Prefera Foods s-au dublat.

 

Citeste si:
Gigantul de fashion online Zalando se lansează în România în 2022
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mâncarea viitorului: brandul Verdino lansează o alternativă la carnea tocată