Lectură de 3 minute

06 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Lidl a bătut palma cu Cosmetic Plant: cosmeticele pot fi găsite pe rafturile retailerului

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Cosmetic Plant a bătut palma cu Lidl, iar cosmeticele sunt prezente pe rafturile retailerului începând cu 29 aprilie. 

Sursa foto: Cosmetic Plant/ Facebook

”Începand de săptămâna aceasta, vizitele la LIDL fac și mai bine tenului. Asta pentru că gama GOOD Skin este acum disponibilă și în magazinele Lidl (la raionul Promoții și produse cu stoc limitat)”, transmite producătorul de cosmetice.

GOOD Skin este o gamă de seruri și geluri care-ți permite să-ți creezi o rutină completă de îngrijire în trei pași. În plus, produsele au o concentrație mare de ingrediente active, sunt bazate pe ingrediente naturale, vegane și netestate pe animale.

Gelul cu ingrediente active - Niacinamida, Gel Aloe Vera - asigură curățare blândă, reglează secreția de sebum și menține hidratarea.

Cocktail-ul de ingrediente active - Acid lactic (AHA), Acid salicilic (BHA), Acid hialuronic (HA), Extract de citrice - asigură o exfoliere blândă, curățare profundă și hidratare optimă. În plus, corectează imperfecțiunile, redând tenului luminozitatea.

Mixul de ingrediente active – Acid hialuronic, Colagen și Gel organic de aloe vera – reîntinerește vizibil pielea, umple ridurile din interior, crește elasticitatea și fermitatea pielii, efectele fiind vizibile chiar din primele zile de utilizare. În plus, menține tenul hidratat, stimulând producția de acid hialuronic din piele.

Cocktail-ul de ingrediente active - Cafeină, Minerale, Cafea verde - energizează și tonifică pielea, îi creşte fermitatea și ajută la diminuarea primelor riduri. În plus, îmbunătățește hidratarea și oxigenarea tenului și reface deficitul de minerale din piele, acționând încă din primele minute de la aplicare.

Mixul concentrat de ingrediente active - Niacinamida*, Vegetal Retinol*, Extract de lămâie* - acționează ca un scut împotriva proceselor de îmbătrânire și de pigmentare a pielii. În plus, are efect de regenerare, redându-i tenului luminozitatea, elasticitatea și aspectul sănătos.

Citeste si:
FOTO| S-a deschis faza a doua a FASHION HOUSE Pallady: ce oferte găsiți la outlet
FOTO| S-a deschis faza a doua a FASHION HOUSE Pallady: ce oferte găsiți la outlet

Cu o textură lejeră și absorbție rapidă, bogată în ingrediente active, Hydra Boost Gel-Cream învelește pielea cu un film invizibil care asigură hidratarea, energizarea și netezirea pielii. În plus, reduce pierderea de apă transepidermică și stimulează regenerarea tenului.

Crema matifiantă se adresează persoanelor cu ten mixt sau gras, oferind atât un efect instant de matifiere, protecție solară & hidratare, cât și un efect de hidratare pe termen lung.

Cu o tradiție de peste 30 de ani, COSMETIC PLANT este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica ei, Dr. Susana László.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări. Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl a bătut palma cu Cosmetic Plant: cosmeticele pot fi găsite pe rafturile retailerului