Lectură de 2 minute

05 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Lay’s lansează produse cu ambalaj tematic în ediție limitată și anunță demararea unei campanii sociale de donații

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Lay’s lansează campania națională „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, cu o componentă socială, la finalul căreia vor fi făcute donații către patru organizații non-guvernamentale: Asociația Teach for Romania, Asociatia Let’s do it, România!, Asociația Green Revolution și Asociația Adi Hădean.

Brandul Lay's anunță implicarea în comunitate prin intermediul unei campanii desfășurate la nivel național. Pin aceasta își propune să aducă împreună consumatorii, partenerii din retail și ONG-uri din România pentru a face lumea să zâmbească.

Lay's, campanie de donații către ONG-uri

”Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” este o campanie națională care are la bază o componentă socială, interacțiunile consumatorilor cu brandul fiind transformate în donații pentru proiecte cu impact real în comunitate.

Până la 30 septembrie, consumatorii au ocazia să achiziționeze produse Lay’s cu ambalaj tematic, cu zâmbet, disponibile pe piață în ediție limitată și să se înscrie în campanie pe site-ul dedicat. Aceștia pot selecta una dintre cele patru asociații partenere: Asociația Teach for Romania, Asociația Let’s do it, Romania!, Asociația Green Revolution și Asociația Adi Hădean pentru a dona un zâmbet. La finalul campaniei, Lay’s va transforma toate zâmbetele digitale ale consumatorilor în donații pentru a susține cauzele organizațiilor.

„La PepsiCo, considerăm că brandurile noastre pot fi forțe puternice pentru bine, prin faptul că ajută la schimbarea pozitivă a societății și aduc zâmbete. Suntem responsabili atât pentru comunitățile în care activăm, cât și față de consumatorii care ne oferă încredere zi de zi. De aceea, lansăm această campanie cu un mecanism atât de simplu, dar cu un potențial atât de mare. Tu pentru ce cauză alegi să zâmbești?”, a spus Gabriela Ionescu, Group Brand Manager Core Business PepsiCo Snack Division.

CITEȘTE despre Pringles investește 140 de milioane de euro în fabricile din Europa, pe fondul cererii ridicate de chipsuri

Campania ”Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” este vizibilă atât pe TV și în digital, cât și în retail, pentru a motiva comunitățile să dăruiască zâmbete.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume - PepsiCo a generat peste 64 miliarde dolari venit net în 2018, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Citeste si:
Prețuri de peste 6 cifre: Louis Vuitton a lansat o colecție de 3 ceasuri 
Prețuri de peste 6 cifre: Louis Vuitton a lansat o colecție de 3 ceasuri 

Poate te interesează și despre cum PepsiCo a vândut mai multe snack-uri și mai puține băuturi, în pandemie

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lay’s lansează produse cu ambalaj tematic în ediție limitată și anunță demararea unei campanii sociale de donații