Lectură de 2 minute

08 Oct 2020 - Știri și Noutăți

PepsiCo, venituri în creștere în pandemie cu 5%, susținute de categoria snack-urilor

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

PepsiCo a depășit așteptările financiare ale analiștilor în privința vânzărilor, înregistrând o creștere trimestrială de 5,3%. Reușita este mulțumită interesului pentru snack-urile și chipsurile din portofoliul producătorului, care se remarcă în popularitate și interes în perioada crizei de coronavirus.

PepsiCo a înregistrat o creștere a vânzărilor nete cu 5,3% în ultimul trimestru, notează Retail Detail. În total, vânzările s-au ridicat la 18,09 miliarde de dolari, mai mult față de 17,23 miliarde de euro, cât estimase inițial.

Fii alături de noi la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis pe 27 și 28 octombrie pentru a afla ultimele trenduri din industria de retail și eCommerce. Te poți înscrie gratuit AICI.

Producătorul de chipsuri și sucuri a obținut, de asemenea, și un profit mai mare decât prognozaseră analiștii financiari. Câștigurile ajustate per acțiun au ajuns la 1,66 dolari în timp ce Wall-Street estimase un câștig de 1,49 dolari per acțiune. Profitul net pe un an a fost de 2,1 miliarde de dolari, iar acum se ridică la 2,29 miliarde de dolari.

Oamenii preferă gustările

Departamentele de gustări din cadrul companiei PepsiCo, Frito-Lay și Quaker Foods în mod special, au avut rezultate bune, cu o creștere organică a vânzărilor de 6%, în ciuda faptului că se terminase starea de urgență cu izolare obligatorie și viata începea să revină la normal, oamenii deja ieșind din case în al treilea trimestru.

De altfel, în America, PepsiCo face cu greu cererii pentru produsul nou lansat Cheetos, o variantă 'macaroni and cheese'. Recent, PepsiCo a anunțat începerea lucrărilor unei noi fabrici de snack-uri în Rusia, după creșterea vânzărilor de gustări din pandemie.

Băuturile răcoritoare recuperează greu în vânzări

În America de Nord, vânzările de băuturi au crescut cu 3%, deși ceaiul Lipton și produsele din cafea Starbucks au atins rate de creștere de două cifre.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

În afara pieței din SUA, PepsiCo a înregistrat o creștere organică a vânzărilor de 4%, din nou impulsionată de categoria gustărlor. Recuperarea vânzărilor de băuturi răcoritoare va fi mai lentă în Europa, potrivit CEO-ului Ramon Laguarta, din cauza noilor măsuri locale de stopare a Covid-19, care continuă să împiedice consumul comercial sau la evenimente.

Pentru restul anului 2020, PepsiCo se așteaptă acum la o creștere a vânzărilor de 4%, așa cum prevăzuse anterior compania, și câștiguri pe acțiune de 5,5 dolari. Adică cu 38 de cenți mai puțin decât prognoza inițială.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  PepsiCo, venituri în creștere în pandemie cu 5%, susținute de categoria snack-urilor