Lectură de 2 minute

02 Jun 2023 - Știri și Noutăți

Lanțul de cafenele 5 to go lansează un nou produs în retail

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Lanțul de cafenele 5 to go lansează un nou produs în retail. Este vorba despre primul ice coffee frappe la litru UHT din România, dedicat consumului for home sau for office.

Sursa foto: 5 to go

UPDATE 4 iulie 2023: Ca urmare a succesului înregistrat de produsele ready to drink lansate de 5 to go acum 2 ani, echipa de dezvoltare 5 to go vine cu o nouă propunere îndrăzneață pentru segmentul retail: primul produs la litru UHT din portofoliul 5 to go și, în același timp, primul din România în această categorie.

Conținutul redus de zahăr îl face alegerea potrivită pentru consum constant. Ambalajul de 1L și poziționarea de preț în segmentul accesibil îl fac ideal atât pentru consumul acasă, adresat publicului fidel 5 to go și celor care caută produse pe bază de cafea ce conțin lapte, ideale pentru consum sezonier, dar și pentru segmentul de clienți din zona de hoteluri, piscine sau baruri.

Noutățile 5 to go nu se opresc aici. Gama de produse pentru acasă a fost completată de un nou produs ready to drink pe bază de cafea – Irish Cappuccino, la sticlă de 250 ml.

De asemenea, au fost lansate siropurile mini pentru cafea, în sticle de 50 ml, disponibile în șase arome, dintre cele mai apreciate de consumatori – cocos, vanilie, amaretto, caramel, caramel sărat și Irish cream, plus două sortimente fără zahăr, vanilie și caramel.

”Început de iunie și un nou produs 5 to go Retail, primul ice coffee frappe la litru UHT din România, dedicat consumului for home sau for office”, a scris Radu Savopol, co-fondatorul lanțului de cafenele, pe pagina sa de Facebook.

Produsul vine cu un design nou, cu mai multe componente de comunicare menite să atragă consumatorul.

Citeste si:
Programul Promenada Mall de Paște: în ce zile va fi deschis centrul comercial
Programul Promenada Mall de Paște: în ce zile va fi deschis centrul comercial

”Un gust unic dezvoltat de către noi împreună cu o echipă specializată în crearea de produse RTD. Sunt curios de apetitul marilor jucători din zona de retail sau cash & carry pentru acest produs nou”, a mai precizat Savopol.

Planurile 5 to go pentru acest an includ dezvoltarea rețelei de cafenele 5 to go prin deschiderea a 150 de unități noi, dar și diversificarea portofoliului de produse pentru zona de retail, astfel încât să se adreseze unei game cât mai variate de gusturi ale consumatorului modern, incluzând opțiuni fără zahăr, bio, vegane sau fără gluten.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind unul dintre cele mai mari lanțuri de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lanțul de cafenele 5 to go lansează un nou produs în retail