Lectură de 2 minute

05 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Grupul L’Oréal vrea ca 95% dintre ingredientele folosite să provină din surse regenerabile până în 2030

Angela Alexandru

Gigantul de beauty L’Oréal își propune ca, până în 2030, 95% dintre ingredientele produselor L’Oréal să provină din surse regenerabile, plante, minerale abundente sau procese circulare, iar 100% dintre formule să respecte mediul acvatic.

Acest pas vine într-un moment în care protejarea planetei este o necesitate absolută, iar pandemia Covid-19 semnalează o cerere crescută de produse bune pentru sănătate, dar și sigure pentru mediu. În acest context, L’Oréal începe un nou capitol în Cercetare și Inovare, folosind natura pentru înlocuirea ingredientelor bazate pe petrol cu alternative regenerabile. Grupul se va baza pe progresele recente din Green Science, pentru a permite cultivarea durabilă a ingredientelor și pentru a extrage tot ce este mai bun de la natură, prin procese tehnologice de ultimă generație.

Grupul a reușit ca pentru 80% dintre materiile prime folosite procesul de biodegradare să se realizeze cu ușurință, 59% dintre materiile prime sunt regenerabile, iar 34% sunt naturale sau de origine naturală. 

CITEȘTE și despre cum și unde poti să reciclezi ambalajele cosmeticelor.

Pentru a-și îndeplini planurile, L’Oréal și-a transferat întregul portofoliu de resurse în Green Sciences, inclusiv progresele recente din agronomie, împreună cu noile inovații din biotehnologie, Green Chemistry, știința formulării și instrumentele de modelare. Grupul are, de asemenea, o serie de parteneriate strategice cu universități, start-up-uri și cu proprii furnizori de materii prime.

Citeste si:
Retailerul online de modă Asos anunță rezultate surprinzătoare în contextul pandemiei: creștere de 2,3 mld. de euro în ultimele șase luni

L’Oréal transpune acest angajament de transparență prin intermediul paginii web „Inside Our Products”, care răspunde întrebărilor publicului despre aproximativ 1.000 ingredientele utilizate în formulele și compoziția produselor sale. Conținutul este lansat gradual pe paginile web ale brandurilor de top ale Grupului (L’Oréal Paris, Garnier, La Roche-Posay, Maybelline, Redken, Essie, Kérastase, Yves Saint Laurent). 

În 1995 L’Oréal a înființat un laborator de cercetare pentru a măsura și modela impactul produselor sale asupra ecosistemelor (apă și sol) și asupra biodiversității. Ca parte a programului L'Oréal For the Future, până în 2030, Grupul își propune să se asigure că 95% dintre ingredientele sale sunt provenite din surse de origine biologică, din minerale abundente sau procese circulare, prin evaluarea a 100% din formulele sale cu ajutorul testului său de mediu, pentru a se asigura că nu afectează diversitatea ecosistemelor acvatice de coastă și de apă dulce.

L’Oréal are un portofoliu unic de 36 branduri, compania fiind prezentă în toate rețelele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane de îngrijire, retailul din domeniul turismului, retail-ul propriu și eCommerce. L’Oréal România, parte a Grupului L’Oréal, are o istorie de 23 de ani cu 22 de branduri.

Citeste si:
Auchan deschide al treilea magazin cu haine second-hand in hipermarketul din Timisoara
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul L’Oréal vrea ca 95% dintre ingredientele folosite să provină din surse regenerabile până în 2030